اخبار داغ

امام جمعه قصرشیرین:

شهید جمهور پرورش یافته مکتب امام (ره) بود

شهید جمهور پرورش یافته مکتب امام (ره) بود
امام جمعه قصرشیرین گفت: شهید جمهور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پرورش یافته مکتب امام (ره) و شاگرد آیت الله شهید بهشتی بود که خود را خادم مردم می‌دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صادق صالحی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین با محوریت هماهنگی برای پاسداشت شهدای خدمت در محل فرمانداری قصرشیرین با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، افزود: شهید رئیسی زمانی که به تولیت آستان قدس آمدند به عنوان خادم حضور داشت که مجاهدت، تلاش و خستگی ناپذیری وی، ساده منشی و خدمت به محرومان و منش ایشان برای ما یک درس است.

وی با بیان اینکه مقدمه شهید شدن شهید بودن است، ادامه داد: شهید رئیسی هدف و کارش خدایی بود چون در مکتب امام (ره) تربیت یافته بود و در مسیر همان راهی تلاش می کرد که امام (ره) حرکت می کرد، امام راحل برای انقلاب یک راهی را ترسیم کردند که خلف صالح وی بعد از امام بزرگوار (ره)، از روی همین نقشه و راه، مبدا تا مقصد را هدایت می کنند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز ما نیز باید تلاش کنیم با درس از شهدای خدمت، در راه هدف انقلاب و نظام حرکت کنیم و به فرموده رهبر انقلاب، هیچ خللی در اداره امور کشور پیش نخواهد آمد اگرچه نبود شهید رئیسی یک ضایعه بزرگ و دردناک است اما باید با ادای دین به این شهید بزرگوار تلاش کنیم که خادم خوبی برای مردم باشیم.

فرماندار قصرشیرین نیز در این جلسه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت گفت: شهید رئیسی همه وجودش را وقف خدمت به اسلام، نظام و انقلاب، کشور و مردم کردند که در راه خدمت به مردم نیز مظلومانه شهید شدند.

محمد نجفی افزود: شهید جمهور برای خدا کار می کرد و از این رو ما نیز باید با تاسی از این شهید بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم لحظه ای درنگ نکنیم.

وی با با بیان اینکه هماهنگونه که دشمن از شهید سلیمانی بیش از سردار حاج  می ترسد بدخواهان و معاندان نظام از شهید رئیسی نیز بیشتر از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی هراس دارند و خون پاک شهدای خدمت و شهدای نظام باعث انسجام و همبستگی بیش از پیش ملی و استحکام پایه های نظام خواهد شد.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به پیام تسلیت سران کشورهای مختلف و همچنین عزاداری مردم نقاط مختلف جهان و همچنین حضور تمام احزاب و گروه های سیاسی در مراسم های عزاداری شهید جمهور، گفت: این برای ما یک درس است که باید بتوانیم با تمام وجود در راه اهداف عالیه انقلاب حرکت کنیم تا دین خود را به شهید رئیسی و دیگر شهدا ادا کنیم.

نجفی گفت: حضور اقشار مختلف با گرایش های مختلف در مراسمات سوگواری شهید جمهور و شهدای خدمت نشان می دهد مردم ما راه را پیدا کرده اند و ثابت قدم پای نظام ایستاده اند و تا زمانی که مردم در صحنه انقلاب باشند دشمن هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد زد.

وی اضافه کرد: مراسم سوگواری شهید جمهور با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در محل مزار شهدای گمنام در پارک شاهد قصرشیرین ظرف ۲ روز آینده برگزار می شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه