اخبار داغ

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی مطرح کرد:

حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان ویژگی بارز شهید رئیسی

حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان ویژگی بارز شهید رئیسی
رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: شهید رئیسی همواره ضمن تأکید بر کار جهادی از تولید حمایت قاطع داشتند و حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و فسادستیزی از دیگر خصوصیات ایشان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» گفت: سانحه سنگین و رخداد تلخ ارتحال شهادت‌گونه رئیس محترم جمهور و هیأت همراه بسیار موجب تألم است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خستگی‌ناپذیر و سخت‌کوش بود. ایشان همواره ضمن تأکید بر کار جهادی از تولید حمایت قاطع داشتند. حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و فسادستیزی از دیگر خصوصیات شهید خدمت آیت‌الله رئیسی بود.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با بیان اینکه ایشان تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد و در این راه خستگی نمی‌شناخت، تصریح کرد: از ویژگی‌های کم‌نظیری که در ایشان وجود داشت، پیگیری مجدانه کارها بود. ایشان در بازدیدهای میدانی از استان‌های مختلف از نزدیک با مسائل و مشکلات قشرهای مختلف جامعه آشنا می‌شدند و شخصاً پیگیر مسائل بودند.

وی با بیان اینکه همه ما شاهد هستیم تمام درخواست‌های استان در حوزه‌های مختلف بررسی و تا به سرانجام رسیدن پیگیری می‌شد، اضافه کرد: سفرهای مختلف شهید رئیسی و پیگیری‌های ایشان از ابرپروژه‌ها و طرح‌های مختلف صنعتی به‌خصوص در یزد بسیار راهگشا بود. 

این صنعتگر نساجی یزد افزود: در همین زمینه می‌توانم به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اشاره کنم که از طریق اتاق یزد و این شورا چند پیشنهاد به دولت ارائه شد و دولت هم آن را به کل کشور ابلاغ کرد. این نشان از انعطاف‌پذیری و حسن توجه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی بود. 

دستمالچیان گفت: از کارهای بسیار خوب ایشان برای استان یزد که آثارش را همچنان شاهد هستیم انتخاب استاندار جوان و پرتلاش یزد بوده است. استانداری که در همه زمینه‌ها همراه و یار صنایع استان است.

وی افزود: موضوع قابل‌ذکر بعدی، بحث انتقال آب برای یزد است که آینده آبی استان را تأمین خواهد کرد. نیاز صنایع استان به آب، اهمیت این موضوع را روشن می‌کند.

این صنعتگر یزدی افزود: شهید رئیسی نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و در ادای خدمت و وظیفه کوتاهی نکرد و در تاریخ این سرزمین ماندگار و جاودانه شد.

وی گفت: تجار، بازرگانان و تمام صنایع استان قدردان زحمات این شهید بزرگوار هستند و بی‌شک فقدان ایشان ضربه بزرگی برای همه خواهد بود. امید اینکه مسئولان استان و کشور ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه