اخبار داغ

نساجی صفر - استقلال صفر؛

لیگ برتر فوتبال| توقف در سر بزنگاه؛ استقلال قصد پیروزی نداشت!

لیگ برتر فوتبال| توقف در سر بزنگاه؛ استقلال قصد پیروزی نداشت!
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال طی مصافی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:45 امشب (جمعه - 4 خردادماه) در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یک‌دیگر رفتند.

پیش از این قرار بود بازی مهم بین نساجی و استقلال 3شنبه برگزار شود که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، به امشب موکول شد. سابقه مربی‌گری جواد نکونام در نساجی و پیشینه استقلالی ساکت الهامی، از مهم‌ترین دلایلی بود که بر افزایش حساسیت بازی امشب تأثیر می‌گذاشت.

دو تیم در نیمه نخست این بازی فشار چندان خاصی به سمت دروازه یک‌دیگر نیاوردند و گویی به فکر محک یک‌دیگر بودند. ورزشگاه مملو از تماشاگر وطنی هم یک نیمه خالی از هیجان و اتفاق خاصی را مشاهده کرد و این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

با وجود این که در نیمه دوم پیش‌بینی می‌شد استقلال لااقل برای یک بار هم که شده دروازه نساجی را باز کند، بی‌دقتی مهاجمان و درخشش پولی دروازه‌بان نساجی مانع از گلزنی بازیکنان استقلال شد تا آبی‌ها فقط یک امتیاز از قائم‌شهر به خانه ببرند و صدر جدول را به پرسپولیس ببازند.

نساجی صفر
گل: -

استقلال صفر
گل: -

نساجی

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی (64- اسماعیل بابایی)، منصور باقری (82- امیرحسین سام دلیری)، مهرداد عبدی، محمدرضا حسینی (64- حسین زامهران)، صابر حردانی، محمدرضا عباسی (82- امیرمهدی جان‌ملکی)، محمدرضا آزادی
سرمربی: ساکت الهامی


استقلال

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس (87- آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (75-پیمان بابایی)، گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه