اخبار داغ

پرسپولیس 4 - استقلال خ. 3؛

لیگ برتر فوتبال| جنون محض در آزادی؛ کام‌بک دراماتیک پرسپولیس به صدر!

لیگ برتر فوتبال| جنون محض در آزادی؛ کام‌بک دراماتیک پرسپولیس به صدر!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری دراماتیک سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان طی مصافی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:45 امشب (جمعه - 4 خردادماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

جدال 2 تیم بالا و پائین‌نشین لیگ برتر قرار بود 3شنبه برگزار شود که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، به امشب موکول شد. به دلیل حساسیت بالای 3 هفته پایانی، مطابق هر ساله مقرر شد تا بازی‌های هفته 28، 29 و 30 لیگ برتر فوتبال کشورمان به شکل هم‌زمان برگزار شوند.

در عین ناباوری بازی با دست بالای شاگردان سیدسیروس پورموسوی و گل زودهنگام استقلالی‌ها روی اشتباه محض محمدحسین کنعانی‌زادگان آغاز شد. در ادامه پرسپولیس قصد جبران داشت که بی‌دقتی عیسی آل‌کثیر مانع از گل پرسپولیس شد و باز هم این خوزستان بود که به گل می‌رسید.

این نیمه پرحادثه اما با 2 گل رستم و کاظمی پایان نیافت؛ چرا که استقلال خوزستان گویی آمده بود تا هر آن چه تاکنون گل نزده را در ورزشگاه آزادی به گل تبدیل کند. این نیمه عجیب و غریب در انتها با برتری 3 بر صفر آبی‌پوشان قعرنشین پایان یافت.

در ادامه نیمه دوم استقلال یک اخراجی داد تا کارش سخت‌تر دنبال شود؛ تا جایی که بالاخره مدافعان خوزستانی اشتباه کردند و به وحید امیری پنالتی دادند که کنعانی توپ را به تور چسباند. در ادامه هم بلافاصله اسماعیلی‌فر اشتباه نیمه اول خودش را با یک گل جبران کرد.

در ادامه اما پرسپولیس از حمله ننشست و استقلال 10 نفره را با گل عیسی به تساوی کشاند تا کورسوی امیدی برای برتری داشته باشد، امیدی که نتیجه بخشید و بالاخره جواهر ازبک برای پرسپولیس گل برتری و صدرنشینی را به ارمغان آورد.

پرسپولیس 4
گل: محمدحسین کنعانی‌زادگان 75 - دانیال اسماعیلی‌فر 78 - عیسی آل‌کثیر 86 - اوستون اورونوف 4 + 90

استقلال خوزستان 3
گل: علیرضا کاظمی 4 و 5 + 45 - آسو رستم 41

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی(۴۶-علی نعمتی)، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی(۴۶-محمد خدابنده لو)، سروش رفیعی(۴۶-وحید امیری)، اوستون اورنوف (90+8- وحدت هنانوف)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (90+8- سینا اسدبیگی)، عیسی آل‌کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا


استقلال خوزستان

فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور (69- ابوالفضل کوهی)، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکفا، محمد آبشک (77- حسن شوشتری)

سرمربی: سیروس پورموسوی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه