اخبار داغ

در میکسدزون پرسپولیس - استقلال؛

عالیشاه: خود ما هم تا مرزِ سکته رفتیم!/ خدابنده‌لو: معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این را دیدم

عالیشاه: خود ما هم تا مرزِ سکته رفتیم!/ خدابنده‌لو: معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این را دیدم
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در میکسدزون حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرسپولیس در یک بازی دراماتکی با نتیجه 4 بر 3 استقلال خوزستان را شکست داد و صدرزنشین شد.

در پایان این بازی بازیکنان و کادر پرسپولیس صحب کردند.

عالیشاه: تا مرزِ سکته رفتیم!

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس پس از بازگشت رویایی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در میکسدزون گفت: بازیکنان ما مزد صبوری خودشان را گرفتند. فقط یک چیزی به هواداران می‌گویم. یک شعارهایی بین ۲ نیمه داده شد ولی زود جمع و جور شد. این بچه‌ها هیچ وقت بی غیرت نبودند و نیستند و نخواهند بود. توفیقی شده که در رکاب پرسپولیس شمشیر بزنیم. نهایت توانمان را می‌گذاریم. 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اتفاقات بین ۲ نیمه در رختکن گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. فقط باورمان نمی‌شد. موقعی که خواستیم وارد زمین شویم، بچه‌ها را جمع کردیم و گفتیم ما که ۳ بر صفر عقب هستیم، برویم و فقط بازی خودمان را بکنیم. باختیم هم فدای سرتان و حداقل می‌دانیم که تلاش خودمان را کردیم. الحمدالله این صحبت‌ها جواب داد و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد زیرا که خودِ ما را هم تا مرز سکته برد.

عالیشاه در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس گمان می‌کردند که استقلال خوزستان را راحت می‌برند، اظهار داشت: نه اصلا اینطور نیست. ما غافل‌گیر شدیم، مخصوصاً گل دوم. گل اول را می‌گویم که اشتباه فردی بود ولی گل دوم غافل‌گیر کننده بود. در هر صورت تشکر می‌کنم از هوادارانمان زیرا مستحق این برد بودند و صبوری به خرج دادند.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: دانه دانه بچه‌ها می‌دانند پیراهن کدام تیم را پوشیده‌اند. هر که در زمین است، تمام توانش را می‌گذارد. همه تلاششان را کردند. 

وی ادامه داد: خوشحالی امشب ما باید تمام شود و اینکه به فکر بازی‌های آینده باید باشیم. 

عالیشاه در خصوص اینکه تیم استقلال خوزستان از داوری ناراحت بود، اظهار داشت: پنالتی اول را که همه گفتند پنالتی بود. همچنین خطایی که روی اوستون اورنوف شد هم پنالتی بود. بازیکن استقلال خوزستان سُر خورده؟ می‌خواست سر نخورد، به بازیکن ما که خورده است.

خدابنده‌لو: معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این را دیدم

محمد خدابنده‌لو هافبک پرسپولیس در خصوص بازگشت پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوب، پرهیجان و زیبایی بود. همه چیز داشت؛ گل، خطا و پنالتی. خداراشکر می‌کنم که هم برنده شدیم و هم شرمنده هواداران نشدیم. 

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: ما جدول را همین الان دیدیم و نمی‌دانستیم استقلال چه کار کرده است. ما فقط فکرمان این بود که ۳ بر صفر را برگردانیم. حتی شاید به برد هم فکر نمی‌کردیم. برای قهرمانی زود است و ۲ بازی مانده و باید صبور باشیم.

خدابنده‌لو در خصوص ۴ گل زدن پرسپولیس در ۲۰ دقیقه اظهار داشت:  من که معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این بار این معجزه را با چشمان خودم دیدم. بازی کردم و الان فهمیدم که پرسپولیس همیشه می‌تواند به بازی برگردد و تسلیم نشود. من خوشحالم در چنین تیم بزرگی بازی می‌کنم. 

سلمانی: پیروزی مقابل استقلال خوزستان بزرگی پرسپولیس را نشان داد

یاسین سلمانی هافبک مصدوم پرسپولیس در خصوص برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نیمه اول خیلی شرایط سخت شد، اما توانستیم نیمه دوم جبران کنیم و ببریم و به صدر جدول برویم. 

وی در مورد اینکه نیمه دوم و در رختکن چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس توانست بازگردد، گفت: این بزرگی پرسپولیس را نشان می دهد.

هافبک پرسپولیس که به تازگی از مصدمیت رهایی پیدا کرده است، در مورد اینکه چه زمانی به میادین باز می گردد، گفت: شرایطم خوب است و بازی کردن بستگی به نظر کادرفنی دارد.
سلمانی در مورد قراردادش گفت: من ۲ ساله قرارداد داشتم. یک سال تمام شده و یک سال دیگر مانده است.

پیروانی: خدا خیلی دوستمان داشت!

افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس، پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم اظهار کرد: باید بگویم خدا خیلی دوستمان داشت. این برد را فقط می‌توانم به هواداران هدیه کنم که واقعا سنگ تمام گذاشتند.

او درباره اینکه اتفاقات این بازی باورنکردنی بوده، گفت: واقعا، اتفاق خوب و قشنگ برای ما افتاد و دست هر چی هوادار و بچه‌ها را می‌بوسیم.

پیروانی درمورد اینکه گفته بود امید زیادی به قهرمانی دارد، همچنین عنوان کرد: به امید خدا، دو بازی مهم داریم.

نعمتی: تا حالا اینطوری نشده بودیم

علی نعمتی مدافع پرسپولیس یکی از سه تعویض اوسمار در شروع نیمه دوم بود. او جانشین فرجی در قلب خط دفاعی شد و یکی از نفراتی بود که موفق شد در بازگشت پرسپولیس ایفای نقش کند. او در میکسدزون ورزشگاه در واکنش به نتیجه کسب شده گفت: بازی سختی بود و غافلگیر شدیم. فکر می کنم تا حالا اینطوری نشده بودیم. نیمه دوم شرایط خیلی خوبی پیش آمد و قطعا باید این بازی را می بردیم.  ز هواداران تشکر می کنم. سنگ تمام گذاشتند. تا دقیقه ۷۰ سه بر صفر عقب بودیم. دمشان گرم و دم همه بچه ها گرم که از جان دل مایه گذاشتند.

نعمتی در واکنش به این سوال که باور می کرده نتیجه برگردد، گفت: حس می کردم بازی عوض شود. گل اول را باید هر چه زودتر می زدیم. حالا یک مقدار دیر زدیم. بچه ها سنگ تمام گذاشتند. و از هواداران دوباره تشکر می کنم. امیدوارم دو بازی باقی مانده هم مثل همین بازی باشد.

اسماعیلی فر: در پرسپولیس امید آخرین چیزی است که می‌میرد

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس پس از این شب سخت اما فراموش نشدنی یک جمله به خبرنگاران گفت: در پرسپولیس امید آخرین چیزی است که می‌میرد. خدا خیلی کمک کرد.

بیرانوند: خدا هم پرسپولیسی است!

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از برتری 4 بر 3 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر گفت: فقط به خاطر یک نفر اینجا می‌مانم، آن هم خدا که ممنون او هستم که پرسپولیسی است!

آل‌کثیر: بسکتبال نیست که هر توپی گل شود!

عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس پس از پیروزی ۴ بر ۳ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان درمورد این مسابقه اظهار داشت: اول و آخر خدا را شکر می‌کنم. وقتی تیم ۳ بر صفر عقبمی‌افتد معمولاً هواداران ورزشگاه را ترک می‌کنند، اما ما این برد را مدیون هواداران هستیم و از آنهایی که ماندند ممنون هستیم.

وی ادامه داد: دم همه بازیکنان گرم. دم هواداران گرم که ماندند و توانستیم این برد را کسب کنیم. بین دو نیمه حرف خاصی مطرح نشد و گفتیم که باید برگردیم به بازی. این برد را مدیون هواداران هستیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در فوتبال پیش می‌آید که تیم‌ها گل بخورند؛ هیچ فوتبالیستی دوست ندارد تیمش گل بخورد. ۳ گل خوردیم، اما ۴ گل زدیم. همیشه تلاش می‌کنیم که گل نخوریم و برنده باشیم، اما این اتفاق افتاد. این بازی برای ما درس عبرت شد. خارج از فوتبال هم ثابت شد که انسان نباید امیدش را از دست بدهد. خواستیم که برنده باشیم و خدا کمک‌مان کرد.

آل‌کثیر عنوان کرد: بسکتبال نیست که هر توپی گل شود! من هم دوست دارم هت‌تریک کنم، اما گاهی نمی‌شود. در نیمه اول زمین خشک بود و کار کمی سخت بود. ما خوب موقعیت ایجاد می‌کنیم. موظف هستیم تلاش کنیم و اگر خدا بخواهد قهرمان خواهیم شد.

ترابی: هنوز هیچ صحبتی برای فصل آینده نکرده‌ام

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس پس از برتری ۴ بر ۳ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به همه کسانی که آمدند و حمایت کردند، تبریک می‌گویم و خوشحالیم که نا امید بازنگشتند.

وی در مورد شعار بی غیرت هواداران پس از عقب افتادن گفت: شاید در حد ۲، ۳ ثانیه بود. ما خودمان نا امید نشدیم و امیدواریم آنها هم نا امید نشوند. شاید سال بعد هم چنین اتفاقی بیفتد. اینجا پرسپولیس است و هر کاری از این تیم بر می آید.

ملی پوش پرسپولیس در مورد اینکه سرنوشت قهرمانی در دستان خودتان است، گفت: بله الان همه چیز به دست خودمان افتاده است. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. بازی با شمس آذر خیلی سخت تر از این است.

ترابی در مورد جدایی یا ماندن در پرسپولیس گفت: هیچ خبری نیست و فعلا دو بازی دیگر مانده است و به قهرمانی فقط فکر می کنیم.

وی در مورد اینکه از وضعیت مالی راضی نیستید و گفته می‌شود اولین جدا شده پرسپولیس خواهید بود، گفت: هوز با هیچ تیمی صحبتی نشده و امیدواریم باشگاه چاره خوبی بیندیشد. امشب بازی را برده ایم و دوست ندارم حرفی بزنم که هواداران ناراحت شوند. نمی‌دانیم 

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه منتظرید سقف قرارداد فصل آینده مشخص شود و پس از آن مذاکره کنید، عنوان کرد: ما نمی‌دانیم مدیران برای فصل بعد چطور می خواهند تیم ببیند و منتظریم این دو بازی تمام شود.
 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه