اخبار داغ

مسئول پیگیری پروژه‌های سفر ریاست‌جمهور در استان یزد:

مصمم‌تر از گذشته پروژه‌های سفر شهید‌جمهور پیگیری می‌شود

مصمم‌تر از گذشته پروژه‌های سفر شهید‌جمهور پیگیری می‌شود
مسئول پیگیری پروژه‌های سفر ریاست‌جمهور در استان یزد با بیان اینکه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در طول دوران رئیس‌جمهوری خود، دو دوره به استان یزد سفر کرد، گفت: مصمم‌تر از گذشته پروژه‌های سفر شهید‌جمهور پیگیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زارع رشکوییه در رابطه با وضعیت پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به یزد اظهار کرد: تا پیش‌ازاین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به یزد با جدیت پیگیری می‌شد؛ بعدازاین نیز مصمم‌تر از گذشته پیگیری می‌کنیم تا تلاش‌های شهید آیت‌الله رئیسی به ثمر نشسته و مردم از برکات آن استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت در انجام وعده‌های خود صادق بوده و در این راستا تلاش می‌کند، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی، تحقق مصوبات سفر با قوت پیگیری می‌شود.

مسئول پیگیری پروژه‌های سفر ریاست‌جمهور در استان یزد در رابطه با وضعیت پیشرفت پروژه‌های سفر شهید جمهور به استان یزد، تصریح کرد: از مجموع اعتبارات سفر تا این لحظه ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در مجموع مصوبات دور اول سفر شهید رئیسی به یزد ۸۵ درصد و در دور دوم سفر حدود ۶۵ درصد اعتبارات تحقق پیدا کرده است.

زارع رشکوییه گفت: از جمله مصوبات سفر هیأت دولت به استان یزد در دستور کار قرار گرفتن هشت بیمارستان بود که تمام اعتبارات مربوط به آن تحقق پیدا کرده است. یکی از بیمارستان‌هایی که به‌طور خاص در دور اول و دوم سفر موردتوجه قرار گرفت، طرح توسعه بیمارستان شهرستان خاتم بود که تا این لحظه ۸۵ درصد پیشرفت داشته و همچنان با قوت تا به سرانجام رسیدن پروژه، کار دنبال می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از اعتبارات دور اول سفر ۱۰ کیلومتر از راه هرات – هرابرجان و همچنین ۴۰ کیلومتر از راه چوپانان – اردکان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد اعتبارات ایمیدرو در حوزه راه‌های استان تحقق پیدا کرد، افزود: تعهدات وزارت نفت در رابطه با مصوبات سفر، کاملاً تحقق پیدا کرده است.

زارع رشکوییه گفت: فاز اول بیمارستان سرطان استان که از مصوبات سفر بوده، به اتمام رسیده است. درمانگاه‌ تأمین اجتماعی شهرستان‌ مهریز از مصوبات سفر بود که به اتمام رسیده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه