اخبار داغ

تحقیقات ادامه دارد؛

ابعاد جدید فساد در فوتبال؛ رشوه به عضو کمیته داوران و تخلف جدید در یک باشگاه صنعتی

ابعاد جدید فساد در فوتبال؛ رشوه به عضو کمیته داوران و تخلف جدید در یک باشگاه صنعتی
رشوه به عضو کمیته داوران و تخلف جدید در یک باشگاه صنعتی، ابعاد جدید پرونده فساد هنگفت در فوتبال هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ ماجرای فساد عظیم و هنگفت در فوتبال ایران که بالاخره مشخص شد در باشگاه مس رفسنجان رخ داده، اگر چه این روزها به اندازه روزهای ابتدایی افشای فساد مورد توجه نیست اما هر هفته ابعاد جدیدی از شدت و بزرگی فساد رخ داده در این مجموعه صنعتی - ورزشی برملا شده است.

پس از این که تعداد سکه‌های ردوبدل شده بین افراد بالغ بر 400 عدد اعلام شد، حالا معلوم شده که سکه تنها وجه رایج پولشویی و فساد بین متخلفان نبوده و ارزهایی مانند دلار و یورو هم در این فساد نقش داشته که پای چندین صرافی را هم به ماجرا باز کرده است.

ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پی‌گیری این پرونده را به قوه قضائیه سپرده‌اند و تاکنون از صدور هرگونه حکم در این پرونده به‌جز برکناری خداداد افشاریان و سهیل مهدی خودداری کرده‌اند.

شنیده می‌شود یک باشگاه هم‌استانی دیگر هم پرونده فسادی در حد همین مس از خود برجای گذاشته که در نوبت رسیدگی است. هم‌چنین یک باشگاه صنعتی جنوبی هم در چرخه فساد هنگفت قرار داشته است.

برخی منابع از تأیید دریافت رشوه هنگفت توسط یکی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای چینش داوری بازی یک تیم خبر می‌دهند که باید منتظر ماند و دید واکنش اعضای کمیته داوران چیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه