اخبار داغ

شمس‌آذر یک - پرسپولیس 3؛

لیگ برتر فوتبال| کلاس صدرنشینی مقتدرانه با پرسپولیس؛ آب سرد بر پیکر استقلال

لیگ برتر فوتبال| کلاس صدرنشینی مقتدرانه با پرسپولیس؛ آب سرد بر پیکر استقلال
دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر و پرسپولیس با برتری سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و پرسپولیس طی جدالی حساس در چارجوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه - 8 خردادماه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با استقبال تماشاگران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

پرسپولیسی‌ها که هفته گذشته صدر جدول را پس از هفته‌ها کشمکش از چنگ استقلال در آوردند، برای حفظ این عنوان به فاصله یک هفته تا پایان فصل بیست‌وسوم لیگ راهی قزوین شدند و تیم سعید دقیقی هم نگاه ویژه‌ای به شگفتی‌سازی و خلق یک اتفاق بزرگ در خانه داشت.

بازی برخلاف انتظار به‌دلیل مشکل پروژکتور ورزشگاه و دیر گرم‌کردن بازیکنان با 20 تأخیر و غیرهم‌زمان با سایر بازی‌ها آغاز شد. تیم میزبان در دقایق ابتدایی فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آورد اما هافبک ازبک سرخ‌ها بار دیگر به داد تیمش رسید و پرسپولیس با گل وی برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم شاگردان سعید دقیقی به گل تساوی روی اشتباه محض دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی رسیدند اما این گل دیری نپایید چرا که مسعود ریگی با پای غیرتخصصی دروازه شمس‌آذر را گشود و باز هم پرسپولیس را پیش انداخت و به صدر جدول برگرداند.

مهدی ترابی روی اشتباه محرز و مجدد گلر شمس‌آذر گل سوم و آب سرد را بر پیکر تیم قزوینی ریخت تا پرسپولیس با اقتدار بر صدر جدول لیگ تکیه بزند.

شمس‌آذر یک
گل: محمد پاپی 51

پرسپولیس 3
گل: اوستون اورونوف 17 - مسعود ریگی 57 - مهدی ترابی 90

شمس آذر

علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی(۸۱-مجتبی فخریان)، امیرمسعود سرآبادانی(۷۴-سجاد جعفری)، محمدرضا رضایی، محمد پاپی-(۷۴-عیسی مرادی)، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی
پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه(۷۲-وحید امیری) عیسی آل‌کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه