اخبار داغ

استقلال یک - گل‌گهر صفر؛

لیگ برتر فوتبال| ادامه عملیات تعقیب و گریز در صدر؛ آبی‌ها در انتظار خوش‌بختی

لیگ برتر فوتبال| ادامه عملیات تعقیب و گریز در صدر؛ آبی‌ها در انتظار خوش‌بختی
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر با برتری آبی‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر طی جدالی حساس در چارجوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه - 8 خردادماه) در ورزشگاه آزادی با استقبال تماشاگران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌پوشان که هفته قبل پس از تساوی بدموقع مقابل نساجی در قائم‌شهر قافیه صدرنشینی را به رقیب سنتی‌شان باخته بودند، با انگیزه‌هایی متفاوت به مصاف تیم سیرجانی آمدند و در عین حال نگاه ویژه‌ای به نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر در قزوین داشتند.

بازی با 20 دقیقه تأخیر آغاز شد و آبی‌ها از همان ابتدا سعی در فشار روی دروازه حریف داشتند. جنب‌وجوش جواد نکونام کنار خط طولی زمین تمامی نداشت و بالاخره استقلال در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست توسط روزبه چشمی به گل رسید و برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم آبی‌پوشان با توجه به تغییرات نتیجه بازی در قزوین، رویه متفاوتی را در پیش گرفتند و سیدحسین حسینی هم به ناگاه با مصدومیتی عجیب مواجه شد. موقعیت‌سازی شاگردان جواد نکونام هم در نهایت با بی‌دقتی از دست می‌رفت و تأثیری بر نتیجه و همچنین صدرنشینی نداشت.

استقلال یک
گل: روزبه چشمی 2 + 45

گل‌گهر صفر
گل: -

استقلال

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند (۵۹- امید حامدی‌فر)، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۵۹- پیمان بابایی)، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام
گل گهر

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، سامان فلاح، بهنام برزای،عباس شرفی (۴۶- قائم اسلامی‌خواه)(۶۷- نوید عاشوری) روبرتو تورس، احمدرضا زنده‌روح، اریک باگناما، امیررضا اسلام طلب (۴۶- مسعود کاظمین)، سعید سحرخیزان

سرمربی:  ماریوس اوزونیدیس

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه