اخبار داغ

در میکسدزون استقلال - گل‌گهر؛

حسینی: آنقدر درباره داوری صحبت کرده‌ایم که خسته شدیم/ غلامپور: قبول نمی‌کنیم تصمیمات داوران درست باشد!

حسینی: آنقدر درباره داوری صحبت کرده‌ایم که خسته شدیم/ غلامپور: قبول نمی‌کنیم تصمیمات داوران درست باشد!
اعضای تیم فوتبال استقلال در میکسدزون بعد از بازی با گل‌گهر حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال در تهران برابر گل گهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل گل‌گهر در میکسدزون ورزشگاه آزادی حاضر شدند و صحبت کردند.

حسینی: آنقدر درباره داوری صحبت کرده‌ایم که خسته شدیم

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر گفت: بازی سختی بود. گل‌گهر فوتبال خوبی ارائه کرد ولی ما برنده شدیم. از هواداران که حمایت فوق‌العاده‌ای داشتند، تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله هفته آینده بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا صحبت هماهنگ اعضای تیم استقلال علیه داوری پس از دیدار قبلی اشتباه نبود؟ گفت: اشتباه نبود، اگر داوری‌ها را از ابتدای فصل تا الان نگاه کنید می‌بینید چه اتفاقاتی می‌افتد. آنقدر درباره‌ این موضوع صحبت کرده‌ایم که خسته شدیم. امید و ایمان‌مان را از دست ندادیم، هنوز یک بازی دیگر مانده و امیدوارم تیم‌ها با صددرصد قوا بازی کنند. اگر مس رفسنجان همانگونه که مقابل ما بازی کرد، مقابل پرسپولیس هم به میدان برود، مطمئنم امتیاز می‌گیرد.

حسینی با اشاره به جو خوب ورزشگاه آزادی درباره مصدومیتش گفت: پایم پیچ خورد. باید MRI بگیرم و امیدوارم چیز خاصی نباشد.

غلامپور: قبول نمی‌کنیم تصمیمات داوران درست باشد!

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر درباره مصدومیت سیدحسین حسینی گفت:‌ مچ پایش بود و یک پیچ کوچک خورد. وضعیتش خوب است و صد درصد به بازی بعد می‌رسد.

وی در مورد اینکه در پایان بازی چه صحبتی با وحید کاظمی داور این بازی داشت؟ گفت: به او گفتم خیلی خوب داوری کرد و تبریک گفتم. واقعاً یکی از بهترین داوران ایران است.

مربی دروازه‌بانان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به قهرمانی لیگ امیدوار است؟ تصریح کرد: صددرصد امید داریم. فوتبال است و هزار اتفاق!

«آیا قبول دارید مصاحبه بازیکنان بعد از بازی با نساجی غیرحرفه‌ای بود؟»، غلامپور در واکنش به طرح این سوال گفت: خیر! آدم باید از حقش در هر شرایطی دفاع کند. این همه آدم اینجا زحمت می‌کشند؛ یک موقع با یک سوت همه چیز عوض می‌شود.

وی در واکنش به این موضوع که کارشناسان داوری هفته قبل تصمیمات داوران در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و همچنین بازی استقلال و نساجی را تأیید کردند، اظهار داشت: ان‌شاءالله که درست باشد ولی ما قبول نمی‌کنیم درست بوده باشد!

مربی دروازه‌بانان استقلال در خصوص اینکه آیا صحبتی با محرم نویدکیا حریف هفته بعد پرسپولیس دارد یا خیر؟ گفت:  خیر! ان‌شاءالله موفق باشد. دمش گرم!

نیک‌نفس: قهرمانی؟ ابتکار عمل از دست‌مان خارج شده

 زبیر نیک‌نفس هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر گفت: بازی را بردیم و هدف‌مان هم همین بود، دست مردمی هم که به ورزشگاه آمدند درد نکند که تنهای‌مان نگذاشتند و ان‌شاءالله شرمنده‌شان نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که برای آنها خیلی مهم است که بازی با پیکان کجا برگزار شود؟ عنوان کرد: یکی از آپشن‌های استقلال هوادارانش است و بازی بعد هم ممکن است ما قهرمان شویم و باید در حضور هواداران‌مان باشد. تصمیم‌گیرنده ما نیستیم اما امیدواریم که بازی ما با هوادار برگزار شود. سال گذشته هم بازی پرسپولیس با پیکان که میهمان بود را در تهران با حضور هوادارانش برگزار کردند، اما این بازی چون همزمان است و نمی‌توانیم در آزادی بازی کنیم، امیدوارم در ورزشگاهی برگزار شود که هواداران‌مان را هم داشته باشیم.

نیک‌نفس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دریافتی‌ها بعد از تغییرات مدیریتی چطور است؟ تصریح کرد: الان مقطعی نیست که درباره پول صحبت کنیم، مسائل مهمتری وجود دارد، ان‌شاءالله که پیش روی هواداران‌مان روسفید شویم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که می‌توانند قهرمان شوند؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه ابتکار عمل از دست ما خارج شده، تلاش‌مان را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

فخرالدینی: قهرمانی دست ما نیست

میلاد فخرالدینی بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: مهم 3 امتیاز مسابقه بود که توانستیم بگیریم. خدارا شکر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت:  قهرمانی دست ما نیست. اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم.

بازیکن استقلال درباره ناراحتی هواداران این تیم بابت تساوی مقابل نساجی و شانس کمتر در کورس قهرمانی، عنوان کرد: آن بازی مشکل داوری داشت. دلیل دیگر هم این بود که فکر کردیم همه چیز تمام شده. روزی ما این بود. مطمئناً اگر روزی ما قهرمانی باشد، این اتفاق می‌افتد.

فخرالدینی درباره پاسخ به سوال خبرنگاری که پیروزی استقلال را تلخ می‌دانست، گفت: اتفاقا بازی و برد شیرینی بود.

رحمتی: امیدواریم قهرمان لیگ شویم

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال بعد از برتری یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: می‌دانستم گل‌گهر تیم بسیار خوب، سازمان یافته و با ساختار دفاعی خوب است و در ضدحملات برنامه‌های خیلی خوبی دارد. نفرات عقب ما هوشیار بودند و موقعیت‌های زیادی ایجاد و می‌توانستیم به گل دوم برسیم تا خیلی راحت بازی را ادامه بدهیم، اما متأسفانه روی ضربات آخر در چند صحنه بی‌دقتی کردیم تا نتوانیم به گل دوم برسیم.

وی افزود: از هواداران خیلی تشکر می‌کنم که در طول فصل با تمام وجود ما را حمایت کردند و امروز نیز با وجودی که در رتبه دوم جدول بودیم با حضورشان باعث دلگرمی بچه‌ها و تیم بودند. هواداران بدانند ما امیدوار هستیم و تا لحظه آخر به عشق هواداران می‌جنگیم. کم و کاستی‌هایی وجود داشته، اما با همه وجود به عشق هواداران جنگیدیم و باز هم تلاش می‌کنیم و امیدواریم اگر 67 امتیازی شویم، استقلال تیم قهرمان شود.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات بازی با نساجی و اینکه این تیم برای تساوی در آن مسابقه در زمین حاضر شده بود، گفت: به هیچ وجه اینطور نبود. در بازی‌های خارج از خانه مگر یک تیم چند موقعیت ایجاد می‌کند. ضربه سر بلانکو به تیر دروازه خورد. روی آرش رضاوند خطای پنالتی شد و 2 نفر از 3 کارشناس می‌گویند که برخورد بوده، اما پنالتی نیست. مگر می‌شود در محوطه هجده قدم برخورد باشد، اما پنالتی نباشد. به غیر از آن شوت پیمان بابایی و ایمان سلیمی را داشتیم.

رحمتی تصریح کرد: نساجی در آن جو و با حضور هوادارنش به دنبال تساوی در زمین خودش بود. در نیمه دوم اصلا نیمه ما را ندیدند و در طول 90 دقیقه اصلا توپ به دست حسینی نخورد. یک تیم با آن جو، میزبانی و شرایط سقوط وقتی عقب می‌نشیند، کار واقعا سخت می‌شود. ما صد درصد امیدوار هستیم. دست بچه‌ها واقعا درد نکند که با تمام انرژی تلاش کردند. با کمبود بازیکن به لحاظ تعداد نفرات مواجه بودیم، اما با تمام وجود و به عشق هواداران جنگیدند و مطمئن باشید روز آخر با کسب سه امتیاز قهرمان می‌شویم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان گفت: این بچه‌ها تا اینجا نیز کار خود را به نحوی شایسته انجام دادند و بیشتر از حد انتظار بودند. قدردان بچه‌ها هستیم، اما به نظرم کار هنوز تمام نشده است. ای کاش داوری‌ها نیز مثل این هفته باشد. شنیدم بازی پرسپولیس مشکلی نبوده است و کاظمی نیز هر آنچه را که دید برای هر دو تیم زد. با احترام به تمامی داوران، داورانی که همه صحنه‌هایی را که می‌بینند و سوت می‌زنند کاملاً بی‌طرف هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه برای هفته آینده با توجه به نامشخص بودن محل بازی دچار سردرگمی نشدند؛ گفت: چرا البته، از آن طرف پیکان میزبان است و خطر سقوط را دارد و یکسری حقوقی دارد. ما هم باید بدانیم و با حضور هواداران بازی آخر را خوب پشت سر بگذاریم و به قهرمانی برسیم.

مهدی‌پور: امیدوارم هفته آخر اتفاقات به نفع ما رقم بخورد

مهدی مهدی‌پور هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال پس از برد یک بر صفر خانگی استقلال مقابل گل‌گهر گفت: 3 امتیاز را گرفتیم و این اتفاقی بود که دنبالش بودیم و به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم. ان‌شاءالله هفته آینده هم 3 امتیاز را بگیریم و اتفاقاتی رقم بخورد تا به آن چیزی که در فصل جاری استحقاقش را داریم، برسیم.

وی درباره تاثیر مصدومیتش در روند استقلال عنوان کرد: در 22 هفته در همه بازی‌ها به میدان رفتم و شرایط خوبی داشتم، اما در این چند هفته که نبودم، بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده بودند. ان‌شاءالله هفته آخر هم 3 امتیاز را کسب کنیم.

مهدی‌پور همچنین درباره زمان بازگشتش به میادین گفت: مهر یا آبان به شرایط بازی کردن خواهم رسید.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه