اخبار داغ

بازی سختی خواهیم داشت؛

عنایتی: بازی با استقلال در ورزشگاه پاس و با حضور ۶۰ تماشاگر برگزار می‌شود

عنایتی: بازی با استقلال در ورزشگاه پاس و با حضور ۶۰ تماشاگر برگزار می‌شود
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار ما با استقلال در ورزشگاه دستگردی با حضور ۶۰ تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ غلامرضا عنایتی در گفت‌وگویی درباره دیدار برابر فولاد، اظهار داشت: بازی سنگینی بود و نمی‌شد هر دو تیم امتیاز کامل را بگیرند. شرایط فولاد به عنوان میزبان متفاوت بود و هواداران می‌خواستند این تیم به ۳ امتیاز برسد.

وی یادآور شد: بچه‌های ما تمام تلاش خود را کردند و گل زدند. دوباره دچار مشکل شدیم و نیمه دوم تعویض کردیم و از بازیکنان بلندقامت خود استفاده کردیم. در دقیقه ۹۶ شرایط ما تغییر کرد و قربانی گل خوبی زد. درست است شرایط بازی آنگونه که می‌خواستیم پیش نرفت اما از نتیجه راضی بودم.

عنایتی افزود: خاطرات خوبی از خوزستان دازم، اما واقعیت این است در دیدار با فولاد اتفاقاتی افتاد که خیلی برای من عجیب بود. زمانی که بازیکنان قرار بود برای گرم کردن وارد زمین شوند، یک نفر از بیرون داخل زمین شد و یکی از مربیان تیم ما را به زمین زدند. بعد اینکه گل دوم را خوردیم ۴۵ دقیقه با یک توپ بازی کردیم و توچ جمع کن اصلا به ما توپ نمی‌داد. در صحنه اخراج آزاده او سیلی خورد و عجیب بود که اخراج شد.

سرمربی پیکان ادامه داد: دقیقه ۹۵ تیم دو بر یک عقب بود و به جواد آزاده بازیکنان ما توپ نرساندند و آن توپ جمع کنی که باید توپ‌ها را به جواد می‌رساند جلوی جواد را گرفت و زمانی که می‌خواست رد شود به او سیلی زد و خیلی عحیب بود. حساسیت بازی خیلی زیاد بود.

وی همچنین در خصوص دیدار با استقلال در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، گفت: با تیم استقلال بازی داریم که در کورس قهرمانی است و برای پیروزی همه مهره‌های خود را بکار خواهد گرفت.

عنایتی تصریح کرد: شرایط ما در جدول فوق‌العاده سخت است. ما همه توان خود را می‌گذاریم تا این بازی را به سلامت رد کنیم. این فصل برایم کابوس‌وار بودو خیلی سختی کشیدم. امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم. بازی قطعا در دستگردی برگزار می‌شود. نمی‌دانم با تماشاگر باشد اما فکر می‌کنم حدود ۶۰ نفر می‌توانند وارد ورشگاه شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه