اخبار داغ

در میکسدزون پرسپولیس – مس؛

بیرانوند: پسرم 14 ساله ام، 14 قهرمانی با پرسپولیس دارد! / شهریاری: پای اوسمار ایستادیم و نتیجه گرفتیم

بیرانوند: پسرم 14 ساله ام، 14 قهرمانی با پرسپولیس دارد! / شهریاری: پای اوسمار ایستادیم و نتیجه گرفتیم
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون پس از بازی با مس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته سی ام لیگ برتر پرسپولیس در تهران برابر مس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد. مدیریت، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد مس و قهرمانی در جشن قهرمانی و میکسدزون ورزشگاه آزادی حاضر شدند و صحبت کردند.

شهریاری: پای اوسمار ایستادیم و نتیجه گرفتیم

حسین شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا به ما کمک کرد که قهرمان شدیم، برای این موفقیت هواداران نشاط زیادی داشتند و کمک ویژه‌ای به ما کردند. مدیران و کادر فنی تلاش کردند و نتیجه مطلوبی گرفتیم.

وی در خصوص انتقادات مدیران از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: این انتقادات را تحمل کردیم و پای اوسمار ایستادیم که خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد اوسمار با این باشگاه تمدید خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله؛ به امید خدا!

شهریاری درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ نخبگان شرکت می‌کند و بهترین بازیکنان برای کمک به این تیم انتخاب می‌شوند.

پروین: عذاب کشیدم تا پرسپولیس قهرمان شد

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: به همه هواداران تبریک می‌گویم چرا که این قهرمانی بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: من که این همه تجربه دارم امروز برای قهرمانی واقعا عذاب کشیدم و خدا را شکر قهرمان شدیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: باید از مدیریت خوب درویش، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و به ویژه بازیکنان تشکر کنم که در این فصل خوب کار کردند.

وی تصریح کرد: به محرم نویدکیا بابت تیم بسیار خوبی که درست کرده، تبریک می‌گویم و آنها بسیار زیبا فوتبال بازی می‌کردند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از همه اهالی فوتبال می‌خواهم از فصل آینده به داوران احترام بگذارند و این اصلا قشنگ نیست که با هر سوت کل تیم‌ها سر داور می‌ریزند.

درویش: قهرمانی پرسپولیس باید به نام هواداران نامگذاری شود

رضا درویش مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس پس از کسب قهرمانی تیمش در لیگ برتر، اظهار داشت: این قهرمانی را خدمت همه هواداران پرسپولیس تبریک عرض می‌کنم. امشب باید به نام روز هوادار ثبت شود، زیرا که بیش از ظرفیت ورزشگاه نیز در سکوها حضور پیدا کردند. آن‌ها یک لحظه هم از تشویق دست نکشیدند و این مردم نشان دادند که واقعا لیاقت قهرمانی را دارند.

وی ادامه داد: از صداوسیما باید تشکر کنم که همه مراحل پخش را پیگیری کرد تا همه هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه حضور نداشتند، از صحنه‌های زیبای بازی‌ها جا نماند.

درویش بیان کرد: خوشحالم ثمره یک فصل تلاش نتیجه داد و همه مجموعه در کنار هم توانستیم، شادی را به هواداران خود تقدیم کنیم.

اوسمار: تمدید با پرسپولیس؟ الان وقت جشن است!

اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: باید در ابتدا از یحیی گل محمدی برای این قهرمانی تشکر کنم و بی‌تردید او در این موفقیت بسیار سهیم و الان در کنار ماست. باید از هواداران خوب پرسپولیس هم تشکر کنم که با قدرت کنار ما بودند.

وی ادامه داد: امروز یکی از بهترین روزهای فوتبالی من بود اما در خصوص ماندن در پرسپولیس باید بگویم که الان فقط وقت جشن گرفتن است. قهرمانی چیزی است که شاید همیشه به دست نیاید. بعد می توانم نشست و در مورد قرارداد صحبت کرد.

بیرانوند: پسرم 14 ساله است و 14 قهرمانی با پرسپولیس دارد!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: خیلی خوشحالم و من واقعاً ممنون خدا هستم. هواداران پرسپولیس چقدر قلب پاکی دارند، چقدر عادت دارند به قهرمانی که امروز دشمن‌شاد نشدند. دست تک‌تکشان را می بوسم، اگر هواداران نبود، پرسپولیس نمی‌توانست مقابل مس رفسنجان که نمایشی خوب داشت، پیروز شود.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: یک بازی فوق‌العاده مس رفسنجان به نمایش گذاشت، با شرافت بودند. این جامی که الان دست پرسپولیس است جامِ باشرفی است زیرا که تمام تیم‌ها با شرف بودند و زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: من گفتم که با وحید امیری قهرمان می‌شویم. در انتها تبریک می‌گویم به طاها که 14 سالش است و 14 قهرمانی با پرسپولیس دارد.

در ادامه علیرضا بیرانوند پس از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: مربیان و بازیکنان می‌روند، اما فقط هواداران هستند که می‌مانند و این پرچم را به ورزشگاه می‌آورند. در برخی بازی‌ها تمرکز نداشتم و خوب نبودم، اما هواداران بودند که مرا با تشویق‌هایشان بالا کشیدند و بلند کردند. خوشبختانه پرسپولیس شخصیت قهرمانی گرفته و این شخصیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: این بهترین نسل تاریخ پرسپولیس است که از از دوره برانکو شروع شد و باید به این بازیکنان احترام گذاشت. فصل قبل سه جام گرفتیم و با وجود انکه امسال یک جام کسب کردیم، انگار کاری انجام نداده‌ایم. با این وجود هواداران کاری کردند که این مسئله را فراموش کنیم. قهرمان واقعی این هواداران هستند که فوتبال را می‌فهمند.

بیرانوند عنوان کرد: صحبت از جام شرافت می‌کنند که بی‌احترامی است. استقلال تیم قابل احترامی است و به نظرم هر سال باید مدعی باشد، اما نباید با احساسات هواداران بازی کرد. اگر من اینجا هستم، به خاطر هواداران استقلال است که هر سال جزو مدعیان بوده. ناراحتم که با احساسات آنها بازی می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان می‌روند و هواداران هستند که می‌مانند. باید به شخصیت ما و کارهایمان احترام گذاشته شود. الان نباید شلوغ کنند که هر کسی دنبال پول است، برود. تا جایی که هستم و قرارداد دارم، به چیزی فکر نمی‌کنم و اگر روزی بخواهم بروم، حرفم را رُک می‌زنم. خدا را شکر که شرمنده آنها نشدم.

بیرانوند تصریح کرد: بازیکنان ما هوایی شده‌اند. از داخل لیگ برتر قرارداد یک میلیون دلاری به نفرات ملی‌پوش شده، در حالی که آنها حاضرند با نصف این پول در پرسپولیس بمانند. قرارداد 20 میلیارد برای بازیکن ملی‌پوش را مقابل قرارداد یک میلیون دلاری بگذارید.

وی یادآور شد: پرسپولیس عشق است، اما باید به فکر آینده هم بود، چون فوتبال فراموش می‌شود. شما وضعیت برخی پیشکسوتان را ببینید.

گولسیانی: روی آینده‌ام ریسک کردم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در خصوص اینکه گل قهرمانی سرخ‌پوشان را به ثمر رساند، گفت: من یک مصدومیتی داشتم و به بچه‌ها ولی اضافه شدم زیرا که باید به بچه‌ها امشب کمک می‌کردم. مصدومیتم طوری بود که باید روی آینده‌ام ریسک می‌کردم زیرا که شاید روی مسابقات یورو تاثیر می‌گذاشت.

وی ادامه داد: بی‌نهایت خوشحالم که امشب اتفاقی که می‌خواست رخ داد و این مردم و طرفداران پرسپولیس خوشحالند.

گولسیانی در انتها گفت: پرسپولیس تیم شماره یک است.

پیروانی: قهرمانی همیشه لذت دارد

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل مس‌رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی، اظهار داشت: به هواداران تبریک می‌گویم، چون قهرمانی لذت دارد.

وی افزود: در هفته‌های آخر جنگنده بودیم و امتیازات خوبی جمع‌آوری کردیم تا به هدفمان برسیم. به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، چون با جان دل بازی کردند تا قهرمانی را به ۴۰ میلیون هوادار تقدیم کنیم. ما در این فصل خیلی تلاش کردیم و در نهایت به چیزی که استحقاق آن داشتیم، دست یافتیم.

در ادامه افشین پیروانی پس از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: به تیم استقلال خسته نباشید می‌گویم، ولی ما در هفته‌های آخر بهتر کار کردیم و قهرمان شدیم.

وی در واکنش به صحبت‌های بیرانوند مبنی بر پیشنهاد به بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: برخی باشگاه‌ها توانمند هستند. به هر حال تیم قهرمان بازیکن بزرگ و خوب زیاد دارد و به آنها پیشنهاد می‌دهند، اما همه بدانند هیچ جای دنیا پرسپولیس نمی‌شود.

عبدالکریم حسن: کار بزرگی انجام دادیم

عبدالکریم حسن مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از قهرمانی با سرخپوشان اظهار داشت: خیلی افتخار می‌کنم که در این لیگ قدرتمند قاره آسیا قهرمان شدم. لیگ ایران کاملا لیگی رقابتی است و با استقلال رقابت فشرده‌ای داشتیم. ما قهرمان شدیم و همه تلاش کردند که پرسپولیس را ببرند.

او سپس با اشاره به رقابت فشرده با استقلال اضافه کرد: این لیگ حتی در سطح دنیا هم دیگر اتفاق نمی‌افتد. اینکه تا هفته پایانی چنین رقابتی وجود داشته باشد. بنابراین لیگ ایران یک لیگ قدرتمند است. استقلال نیمی از فصل صدرنشین مسابقات بود اما خدا را شکر که ما در پایان قهرمان شدیم. الحمدالله.

خبرنگاری از حسن درباره عملکرد اورونوف پرسید و او گفت: این به اورونف مربوط نیست و مربوط به همه تیم است. اوسمار، بازیکنان و ... همه کار بزرگی انجام دادیم و این یک کار تیمی بود.

او درباره اینکه فصل آینده هم در پرسپولیس می‌ماند یا خیر تاکید کرد: بله من سال بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارم و به دنبال این هستیم که قهرمان شویم.

عالیشاه: مصاحبه‌های استقلالی‌ها در طول فصل ناجوانمردانه بود

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری مقابل مس رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، اظهار داشت: سرانجام بازی‌های این فصل تمام شد. ابتدا از سرمربی تیم و مدیریت باشگاه بابت زحماتی که در این فصل کشیدند، تشکر می‌کنم. پرسپولیس زمانی قهرمان شد که توانست بازی 3 بر صفر باخته را مقابل استقلال خوزستان با برتری 4 بر 3 به پایان برساند. از هواداران پرسپولیس که در آن دیدار صبورانه ما را حمایت کردند و امشب نیز با حمایت‌های خود باعث برتری ما شدند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این قهرمانی برای من بسیار اهمیت داشت، چرا که تیم‌های رقیب در طول فصل مصاحبه‌هایی که داشتند که اصلا قشنگ نبود. این مصاحبه‌ها باعث شد که تیم ما وارد فشار شود و این حرکت آن‌ها اصلا جوانمردانه نبود.

عالیشاه در پایان افزود: هیجان بالا بازی امروز باعث شد تا پرسپولیس دیر به گل برسد. در طول فصل نیز بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی بودند که در هر شرایطی به تیم ما کمک کردند و اگر مصدوم نمی‌شدند، قطعا کار ما برای قهرمانی راحت‌تر می‌شد.

ترابی: بیشتر از استقلال از اشتباهات داوری سود نبردیم

مهدی ترابی وبنگر پرسپولیس بعد از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در مورد اینکه گفته شده پیشنهاد مالی هنگفت خارجی به دست وی رسیده، اظهار داشت:  من با هیچ جایی صحبت نکرده‌ام. فعلاً به تعطیلات می‌رویم و  به موقع با باشگاه صحبت می‌کنم.

وی در مورد تاثیر اوستون ارونوف در پرسپولیس عنوان کرد: اوستون خیلی به تیم کمک کرد. از همان اول می‌دانستیم چه بازیکن  توانمندی است. خداراشکر توانستیم  یک  خرید خیلی خوب داشته باشیم و الحمدالله شرمنده هواداران نشویم.

بازیکن پرسپولیس راجع‌به تاثیر یحیی گل‌محمدی روی کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان گفت:  از آقا یحیی هم باید تشکر کنیم. ایشان تا نیم فصل در تیم بودند و در این قهرمانی سهم داشتند. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند.

«بازیکن تیم حریف گفته بود پرسپولیس باید جام آفساید را بالای سر ببرد.» ترابی در پاسخ به این جمله عنوان کرد: جام را ما بالا بردیم! قطعا بیشتر از آنها از اشتباهات داوری سود نبردیم.

پورعلی‌گنجی: در یک فصل سخت قهرمان شدیم

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل مس‌رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم قهرمان شویم.

وی افزود: این فصل خیلی برایمان سخت بود چون با فاصله یک امتیاز توانستیم به قهرمانی برسیم. امیدوارم در فصل بعد هم قهرمانی را تکرار کنیم.

اسماعیلی‌فر: پرسپولیس همیشه برای حفظ قهرمانی می‌جنگد

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری پرسپولیس مقابل مس رفنسجان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، اظهار داشت: به همه هواداران و پیشکسوتان تبریک می‌گویم.

وی افزود: یک تبریک ویژه هم به یحیی گل محمدی می‌گویم که جایش در این قهرمانی خالی است. همه تالاش کردیم، اما هیچکس در تیم به اندازه او فداکاری نکرد. او با رفتنش فداکاری کرد.

اسماعیلی‌فر بیان کرد: پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی تلاش نمی‌کند، بلکه همیشه برای نگه داشتن قهرمانی می‌جنگد.

رفیعی: تمام 15 تیم دیگر لیگ هم از اشتباه داوری سود برده اند

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا امیدوارم خستگی از تن شما و همکاران رسانه‌ای در رفته باشد. این فصل را هم مثل همیشه خوب پوشش دادید. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که اینقدر صمیمانه و گرم تا روز آخر کنارمان بودند. به تیم خوب و شایسته و قابل احترام استقلال خدا قوت می‌گویم.

وی تصریح کرد: رقابت با تیم استقلال خیلی برای این قهرمانی به ما کمک کرد. آنها نیز شایسته قهرمانی بودند و چندین هفته در صدر جدول بودند، اما فکر می‌کنم نتیجه گرفتن ما در برخی بازی‌ها باعث شد که قهرمان شویم. از لحاظ فوتبال هم با همه احترام به تیم‌های خوب استقلال، سپاهان و تراکتور، شایسته قهرمانی بودیم. جای یحیی گل‌محمدی و کریم باقری کنارمان در این قهرمانی خالی بود و به آنها تبریک می‌گویم. بازی هم بازی سختی بود و می‌دانستیم بازی سختی داریم. تیم مس رفسنجان بسیار باکیفیت بود و محرم عزیز تیم عالی دارد و اگر بتوانند این تیم را حفظ کنند برای سال بعد خیلی حرف‌ها خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات جواد نکونام درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم وارد یکسری داستان‌ها بشوم. نکونام و دوستان خوبم در استقلال هر کدام نظرشان را می‌گویند و سعی می‌کنم احترام بگذارم، ولی قضاوت یکسری مسائل را دوست دارم به مردم بسپارم. ما با هم رفیق هستیم و حرف می‌زنیم و باید بگویم در بحث فوتبالی ما شایسته این قهرمانی بودیم.

رفیعی تصریح کرد: بارها اینجا صحبت کردم که فوتبال ما به VAR مثل همه جای دنیا نیاز دارد تا به داوران کمک کند تا کمتر اشتباه کنند. اگر جایی سوتی به نفع ما بوده برای تمام 15 تیم لیگ برتری نیز این اتفاق افتاده. همه تیم‌ها و بازیکنان و هواداران متوجه این صحبت‌ها می‌شوند و برای همین قضاوت با آنها و به صحبت‌های استقلالی‌ها احترام می‌گذارم.

وی تأکید کرد: 4 قهرمانی با تیم پرسپولیس و یک قهرمانی با تیم فولاد دارم. قهرمانی جام حذفی و سوپرکاپ را هم دارم و با تیم ملی در جام ملت‌ها بازی کردم، اما امروز در این سن و سال و بعد از 18 سال بازی در لیگ متوجه شدم که هیچ‌کدام از این جام‌ها به ادب، رفتار، نوع برخورد و انسانیت من اضافه نمی‌کند و مهم این است در کار و حرفه‌ای که داریم سعی کنیم همدیگر را به نیکی شرمنده کنیم و کار بهتر انجام بدهیم و باعث شویم مردم از این فوتبال لذت ببرند. خیلی وقت‌ها هم اشتباه کردم و برخورد خوب نداشتم، اما اینکه دائماً دنبال بهانه‌جویی‌هایی برویم و صحبت‌هایی بکنیم که از فاز لذت بردن از فوتبال بیرون بیاییم، خوب نیست.

آل کثیر: برای تک تک لحظات بازی استرس کشیدیم

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. برای تک تک لحظه‌هایش استرس داشتیم که طبیعی هم بود اما خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی درمورد مهار خودش توسط رامتین سلیمان‌زاده، گفت: طبیعی است. آنها هم بهترین بازی خودشان را انجام دادند. خدا را شکر در یک بازی سخت، توانستیم برنده و قهرمان شویم.

امیری: لایق باشم در پرسپولیس می مانم

وحید امیری هافبک  تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: تشکر ویژه میکنم از اصحاب رسانه که لیگ را به خوبی پوشش دادند، در ادامه هم باید از هواداران خوبمان تشکر کنم که در طول فصل سختی‌های زیادی کشیدند. خوشحالم که شرمنده آن‌ها نشدیم و هواداران پرسپولیس به چیزی که حق آن‌ها بود دست پیدا کردند، امیدوارم که از این قهرمانی لذت ببرند.

امیری در رابطه با شرایط تمدید قراردادش برای فصل آینده اظهار داشت: به دلیل شرایط حساس هفته‌های پایانی و با توجه به صحبت‌هایی که با باشگاه داشتیم قرار بر این شد که بعد از پایان فصل در رابطه با تمدید قرارداد صحبت کنیم، اگر لایق باشم در جمع پرسپولیس می‌مانم و در غیر این صورت هر تصمیمی که باشگاه بگیرد قبول می‌کنم.

خدابنده‌لو: امیدوارم همه مثل من به هدفشان برسند

محمد خدابنده‌لو هافبک تیم پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس و قهرمانی در لیگ بیست و سوم، اظهار داشت: خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم. قهرمانی ما خیلی باارزش بود. به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالم که ناراحت به خانه‌هایشان نمی‌روند.

وی افزود: برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس خیلی سختی کشیدم. امیدوارم هر کسی مثل من بتواند به هدفش برسد.

فرجی: فوتبال به حرف زدن و کری خواندن نیست

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس 3 تا عقب باشد، 4 گل می‌زند. هیچ کدام از ما این شب‌ها نتوانستیم بخوابیم ولی اینکه تا دقیقه 90 تشویق کنید، نتیجه‌اش می‌شود قهرمانی.

وی ادامه داد: این الگوی بزرگی برای تمام تیم‌هاست. همه تیم‌ها فکر می‌کنند که پرسپولیس فقط دارد در زمین می‌برد ولی واقعیت این است که از درون رختکن و تمریناتش باعث می‌شود که قهرمان شود. این همدلی در رختکن و تلاش در تمرینات باعث قهرمانی شد. ما اکثر مصدومیت‌هایمان در تمرینات بود زیرا که همه بچه‌ها با نهایت جان تمرین کردند. این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما کمتر حرف زدیم و بیشتر تلاش کردیم. فوتبال به حرف زدن و کری خواندن نیست، کری برای هواداران است و فقط باید تلاش کنید که در زمین ببرید.

مدافع پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند، گفت: برای آمدن به پرسپولیس ما خانه‌مان را فروختیم و این بستگی به این دارد که ما را بخواهند.

ریگی: این قهرمانی حق گل‌محمدی است

مسعود ریگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل مس‌رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم بسیار قدرتمند است و به همه نشان دادیم. همه شاهد بودند که مقابل استقلال خوزستان چگونه بازی کردیم و در آنجا همبستگی خودمان را به رخ همه کشیدیم.

وی تصریح کرد: این قهرمانی هم حق یحیی گل‌محمدی است و امیدوارم او دوباره به عرصه مربیگری برگردد.

ریگی یادآور شد: هواداران پرسپولیس حق دارند قهرمانی را ببینند چون لیاقت دارند.

در ادامه مسعود ریگی پس از برگزاری جشن قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک روز خیلی قشنگ و یک قهرمانی شیرین رقم خورد که آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد گل سرنوشت‌سازش به شمس آذر گفت: ما بازی 3 بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را 4 بر 3 بردیم. بازی با نساجی که 10 نفره بودیم را 2 بر یک بردیم و خدا را شکر من نیز توانستم یک گل بزنم و یک کوچولو در این قهرمانی سهیم باشم. کلاً سالی یک بار گل می‌زنم و خدا را شکر که این گل در قهرمانی تأثیر داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خاطر نشان کرد: خیلی دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم، اما استقلال هم یک فصل فوق‌العاده داشت و تا روز آخر جنگیدند. این تیم تا دو سه هفته پیش صدر جدول بود و خیلی جنگید و به آنها نیز تبریک می‌گویم که فصل خوبی داشتند.

ریگی در واکنش به صحبت‌های اوسمار در مورد خودش و اینکه به او لقب مورچه کارگر را داده است، گفت: اوسمار لطف دارد و من وظیفه‌ام را انجام دادم. سعی می‌کنم در زمین هر چیزی که مربی از من می‌خواهد را به نحو احسن انجام بدهم و خدا را شکر بالاخره زحمات همه بچه‌ها به ثمر نشست و یک قهرمانی شیرین کسب کردیم.

وی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده تصریح کرد: قرارداد دارم.

نعمتی: استقلال قابل احترام است

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از تمامی اعضا و در راس آنها به یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و همه بازیکنانی که مصدوم شدند و همین‌طور بازیکنانی که سرباز شدند، تبریک بگویم. هواداران پرسپولیس در این فصل سنگ تمام گذاشتند و لایق این قهرمانی بودند.

وی در خصوص، اظهار نظر جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در خصوص قهرمانی، گفت: یحیی گل‌محمدی یک فرهنگی را در تیم ما جا انداخت. سال گذشته ما ۱۰ بازی آخرمان به هیچ تیمی کاری نداشتیم و برنده و در آخر قهرمان شدیم. امسال هم همین رویه را ادامه دادیم و قهرمانی دوم پیاپی خودمان دست پیدا کردیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است.

نعمتی در خصوص صحبت‌های نگران کننده بیرانوند گفت: بازی کردن در پرسپولیس این دردسرها را دارد. همه بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردارند و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. هواداران این تیم لایق بهترین‌ها هستند.

رفیعی: صحبت‌های استقلالی ها به ما انگیزه می‌داد

امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر و برگزاری جشن قهرمانی سرخپوشان در این رقابت‌ها، اظهار داشت: خدا را شکر که فرصت بازی به من رسید و توانستم خودم را نشان بدهم. منتظر این فرصت بودم و خیلی تلاش کردم که بتوانم خودم را نشان بدهم. خدا را شکر که سهمی در قهرمانی دارم.

وی افزود: امیدوارم قهرمانی‌های تیم ادامه‌دار باشد و فصل بعد هم تیم پُرقدرت آماده قهرمانی‌های دیگر باشد.

«سال قبل هم عضو تیم بودید، ولی سهمی در قهرمانی نداشتید و بازی انجام ندادید.»، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این جمله، تصریح کرد: دیگر این موضوع عادی است. خیلی، خیلی خوب بود که در دقیقه 87 یا 88 در اوج استرس و هیجان گل زدیم و خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم.

رفیعی در مورد تأثیر مصاحبه‌ها و صحبت‌های اعضای تیم فوتبال استقلال روی عملکرد پرسپولیس و کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان، تصریح کرد: این صحبت‌ها به ما انگیزه می‌داد. بحث تخریب و اینها نبود بلکه باعث انگیزه بیشترمان می‌شد بتوانیم خودمان را نشان بدهیم و به قهرمانی که حق‌مان بود، برسیم.

صادقی: الان نمی‌توانم درباره تمدید با پرسپولیس تصمیم بگیرم

 سعید صادقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و دم آنها گرم. واقعاً حیف بود که امروز قهرمان نشویم. خدا را صدهزار مرتبه شکر که توانستیم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد همکاری خود با پرسپولیس را تمدید می‌کند، تصریح کرد: الان وقت این حرف‌ها نیست. باشگاه یک جاهایی در حق بازیکنان کوتاهی کرده. بازیکنان سال گذشته سه‌گانه و امسال قهرمانی کسب کردند. باشگاه باید با آنها با رقم خوبی تمدید کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره اینکه در یک کلام با پرسپولیس ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: در مورد آینده الان نمی‌توانم تصمیم بگیرم. ان‌شاءالله در آینده تصمیم خودم را می‌گیرم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه