اخبار داغ

نقطه جوش در هفته سی ام؛

لیگ برتر فوتبال| اهوازی ها ماندند، پیکان افتاد/ پارک تهرانی ها در لیگ یک!

لیگ برتر فوتبال| اهوازی ها ماندند، پیکان افتاد/ پارک تهرانی ها در لیگ یک!
هفته سی ام لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته سی ام لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد تا تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص شده و فصل بیست و دوم رقابتها به پایان برسد.

در اهواز استقلال خوزستان به مصاف هوادار رفت. در نیمه نخست میزبان تیم برتر بود و با اشتباه مدافع هوادار به گل برتری رسید و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم هم برتری استقلال خوزستان ادامه یافت و آنها 2 گل دیگر زدند تا بقای خود را در لیگ با یک برد خوب جشن بگیرند.
استقلال خوزستان 3
گل: امین پورعلی (33، گل به خودی)، حسین شوشتری (46)، ساویو روبرتو (63)

هوادار 1
گل: فرزین گروسیان (53، گل به خودی)


در انزلی ملوان از آلومینیوم پذیرایی کرد. ملوان در خانه هجومی بازی را شروع کرد و گل زد و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم آلومنیوم در واپسین دقایق جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
ملوان 1
گل: رضا جعفری (45+4، پنالتی)

آلومینیوم 1
گل: امیر نوری (89)


نفت سقوط کرده در خانه میزبان تراکتور بود. تراکتور برابر تیم بی انگیزه نفت کار سختی نداشت و در هر دو نیمه گل زد تا با 3 گل 3 امتیاز پایانی لیگ را برابر تیم سقوط کرده کسب کند.
نفت آبادان صفر
گل:-

تراکتور 3
گل: سیامک نعمتی (19 و 51)، محمد نادری (90+1)


در سیرجان گل گهر و ذوب آهن با هم مسابقه دادند. گل گهر نیمه اول بهتر بود و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم ورق برگشت و ذوب آهن جلو کشید و 2 گل زد تا برنده آخرین 3 امتیاز لیگ باشد.
گل گهر 1
گل: اریک بایناما (22)

ذوب آهن 2
گل: محمدجواد محمدی (52)، محمدحسین اسلامی (72)


سپاهان پرستاره و ناکام در آخرین بازی فصل با شمس آذر دیدار کرد. زردها در آخرین بازی فصل برابر گربه سیاه خود توفانی بازی را شروع کردند و در همان نیمه نخست با 3 گل تکلیف بازی را یکسره کردند. در نیمه دوم هر دو تیم یک گل زدند تا سپاهان با کشتن گربه سیاه لیگ را به پایان ببرد.
سپاهان 4
گل: رامین رضاییان (9 و 18 و 57)، علی اصغر اعرابی (40)

شمس آذر 1
گل: مجتبی فخریان (80)


نساجی در قائمشهر به مصاف فولاد رفت. در نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد. در نیمه دوم و در واپسین دقایق فولاد یک گل قیمتی زد و 3 امتیاز بازی را گرفت تا در لیگ باقی بماند.
نساجی صفر
گل:-

فولاد 1
گل: ساسان انصاری (83)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه