اخبار داغ

پیکان صفر - استقلال 2؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی تلخ استقلال در سکوت؛ دست نکونام به جام نرسید!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی تلخ استقلال در سکوت؛ دست نکونام به جام نرسید!
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال با پیروزی آبی‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال طی مصافی حساس برای تعیین قهرمان و تیم سقوط‌کننده لیگ، از ساعت 19:00 امشب در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس شهرک اکباتان که معدود هوادار مدعو را در خود داشت، به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌پوشان به علت اختلاف یک امتیازی با پرسپولیس و حضور بر رده دوم، برای قهرمانی احتیاج مبرم به هر 3 امتیاز این بازی و حداقل تساوی پرسپولیس برابر مس داشتند و پیکان هم برای بقا در لیگ و فرار از سقوط، از استقلال تشنه قهرمانی حداقل یک امتیاز می‌خواست.

استقلال در نیمه نخست با ارائه یک بازی حساب شده و متفاوت از آ« چه در 29 بازی قبلی لیگ به نمایش گذاشته بود، به راحتی توانست 2 گل وارد دروازه پیکان کند و یک موقعیت مشکوک به گل هم داشت تا با پیروزی در نیمه اول، فقط 45 دقیقه تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در نیمه دوم استقلال باز هم فشار آورد و گلر پیکان با اشتباه مهلکی اخراج شد. استقلال یک گل آفساید زد که مردود شد و یک ضربه به تیر هم توسط نیک نفس زده شد اما دیگر گلی از خط دروازه‌ها نگذشت و با توجه به برد پرسپولیس، قهرمانی از دست استقلال پرید.

پیکان صفر
گل: -

استقلال 2
گل: مهرداد محمدی 21 و 22

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل (۷۵- ابراهیم صالحی)، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، سیدمحمد ستاری، محمد آژیر، مبین دهقان، محمدحسین فلاح (۵۶- ایمان صادقی).
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، امید حامدی‌فر، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (۶۳- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۳- امیرعلی صادقی) و گوستاوو بلانکو.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه