اخبار داغ

پرسپولیس یک - مس صفر؛

لیگ برتر فوتبال| ردای قهرمانی لیگ به رنگ سرخ؛ پرسپولیس بر فراز فوتبال ایران

لیگ برتر فوتبال| ردای قهرمانی لیگ به رنگ سرخ؛ پرسپولیس بر فراز فوتبال ایران
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با برتری و قهرمانی سرخ‌پوشان در آخرین بازی لیگ خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان طی جدالی به‌شدت حساس و مهم در چارچوب بازی هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:00 امشب در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی تهران و در بازی فینال‌گونه لیگ، به مصاف هم رفتند.

سرخ‌پوشان که با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال بر صدر جدول تکیه زده بودند، برای تثبیت صدرنشینی خود در هفته 30ام و کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ به مصاف مسی رفتند که با محرم نویدکیا متحول شده و استقلال را از جام حذفی با یک بازی زیبا حذف کرده بود.

نیمه اول این بازی برخلاف انتظار و آن چیزی که پرسپولیس می‌خواست، به شدت سرد و کسل‌کننده به اتمام رسید. سرخ‌ها حرف خاصی در زمین نداشتند و مس هم اراده‌ای برای گل‌زنی از خودش نشان نداد تا نیمه اول بدون گل زده و حتی تهدید خاصی روی دروازه‌ها به پایان برسد.

نیمه دوم با فشار گسترده سرخ‌پوشان ادامه یافت و پرسپولیس یک‌پارچه فشار آورد تا دقیقه 86 که بالاخره گرجستانی محبوب، ناجی سرخ‌ها شد و توانست روی کرنر امید عالیشاه، پرسپولیس را به گل قهرمانی‌ساز برساند. پرسپولیس با این گل به قهرمانی رسید و از عنوان سال قبل خود دفاع کرد.

پرسپولیس یک
گل: گئورکی گولسیانی 86

مس صفر
گل: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی(۶۰-وحید امیری)، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.
ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد‌مهدی(۵۵-مجید نصیری)، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، سعید واسعی(۳۵-عرفان شهریاری)، محمدمهدی محبی، منتظر محمد و سجاد شهباز‌زاده.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه