اخبار داغ

در حاشیه اردوی تیم ملی؛

قدوس: نمی‌دانم کجا می‌روم/ صیادمنش: جوان‌گرایی تیم ملی اتفاق خوبی است

 قدوس: نمی‌دانم کجا می‌روم/ صیادمنش: جوان‌گرایی تیم ملی اتفاق خوبی است
بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی، صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ اردوی تیم ملی فوتبال برای دو بازی مقدماتی جام جهانی از امروز در هتل المپیک برگزار شد.  بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی امیر قلعه‌نویی، در حاشیه حضور در محل هتل المپیک و تمرین سبک تیم ملی پاسخ‌گوی پرسش‌های اصحاب رسانه بودند.

صیادمنش: جوانگرایی اتفاق خوبی است

 الهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال در اولین روز اردوی تیم ملی و درمورد جوانگرایی و امیدواری به ادامه کار با امیر قلعه‌نویی، اظهار داشت: ان‌شاالله هرچه صلاح است پیش بیاید. به نظرم با دانشی که کادرفنی دارد، کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

وی افزود: همیشه جوانگرایی برای نسل آینده هر تیم و هر کشوری اتفاق خوبی است. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم جواب این اعتماد را بدهیم.

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند از گروه خودش در مرحله نهایی این تورنمنت صعود کند، گفت: دوسال تا جام جهانی وقت داریم. زمان خوبی  برای آماده سازی است. امیدوارم هر تیمی بود و هر بازیکنی حضور داشت، بهترین عملکرد را داشته باشیم تا دل مردم شاد شود. می‌رویم که نتیجه خیلی خوبی را رقم‌ بزنیم.

 قدوس: نمی‌دانم کجا می‌روم

 سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال درباره مقصد آینده خود در فصل آتی اظهار داشت: از برنتفورد خداحافظی کردم و هنوز نمی‌دانم به کجا می‌روم.

 وی در مورد احتمال بازگشتش به مالمو سوئد، تصریح کرد: بله، پیشنهاد دارم، ولی هنوز نمی‌دانم به آنجا می‌روم یا نه.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه