اخبار داغ

با ۶ یا ۷ نفر تمرین کردیم؛

رضایی: بازیکنان جوان می‌توانند آینده‌ساز تیم ملی باشند/ باید مقابل ازبکستان نتیجه بگیریم

رضایی: بازیکنان جوان می‌توانند آینده‌ساز تیم ملی باشند/ باید مقابل ازبکستان نتیجه بگیریم
مربی تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان جوان، مستعد هستند و واقعاً قابلیت این را دارند که آینده‌ساز تیم ملی باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رحمان رضایی مربی تیم ملی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: نمی‌توان گفت اردو؛ چرا که وقت کافی نداشتیم. حتی یک روز هم نتوانستیم بازیکنان را به صورت کامل در اختیار داشته باشیم. امروز یکسری از لژیونرها توانستند به اردو برسند. تمرین ما با تعداد 6 یا 7 نفر برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه بازیکنان بازی داشتند ناچار بودند ساعت زیادی در سفر یا پرواز باشند. نتوانستیم در زمین تمرین انجام دهیم و بیشتر سعی کردیم در سالن تمرین کنیم که بازیکنان ریکاوری و انرژی خودشان را از طریق کار با وزنه و یکسری حرکات ریکاوری بازیابی کنند و استراحت فعالی داشته باشند.

رضایی در مورد برنامه تیم ملی عنوان داشت: امشب به سمت هنگ‌کنگ حرکت خواهیم کرد و فردا اولین تمرین ما با همه نفرات تیم است. با توجه به وقت کم و اختلاف زمانی سعی می‌کنیم کار ریکاوری و تاکتیکی تیم ملی به درستی انجام شود. ان‌شاءالله بتوانیم کارهایی را در گذشته با بازیکنان در تمرینات انجام دادیم، یادآوری کنیم. نفرات جدیدی که اضافه شدند، تقریباً با تاکتیک تیم آشنا هستند. ان‌شاءالله بتوانیم با هماهنگی لازم به مصاف هنگ‌کنگ برویم.

مربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه آیا تغییرات لیست تیم ملی بر اساس جوانگرایی انجام شده و این تغییرات نشان دهنده رصد کامل لیگ برتر از سوی کادر فنی است، تاکید داشت: صددرصد. بازیکنان جوان، مستعد هستند و واقعاً قابلیت این را دارند که آینده‌ساز تیم ملی باشند. خوشبختانه بازیکنان جوان به کارگیری شدند. مطمئناً این بازیکنان می‌توانند آینده فوتبال ملی را در دست بگیرند و بازیکنان قابلی شوند. ضمن اینکه بازیکنان با تجربه را به صورت ترکیبی در کنار بازیکنان جوان بهره گرفتیم تا هم بازیکنان جوان از تجربه باتجربه‌ها استفاده کنند و هم اینکه نتیجه بازی را که سخت است، کسب کنیم.

«با وجود اینکه همه فکر می‌کنند مقابل ازبکستان کار آسانی داریم ولی 2 بازیکن ازبکستانی در تیم‌های ایرانی به ستاره‌های لیگ برتر تبدیل شدند. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟» رضایی در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: کمی بازی هنگ‌کنگ را دست کم گرفتیم. مطمئناً آن بازی چون بازی اول است، مسابقه سختی خواهد بود. شرایط آب و هوایی( رطوبت بالا و گرمای هوا) کار را خیلی سخت می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم اول این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم. 

وی در پایان گفت: در مرحله بعد مقابل ازبکستان که تیم خوبی است و روی تیم‌های پایه خود سرمایه‌گذاری می‌کند و بازیکنان جوان خود خیلی خوبی دارد، باید خوب نتیجه بگیریم. ازبکستان تیم دونده و جنگده خوبی دارد که از لحاظ تاکتیکی هم خوبی است. بازی در تهران است و امیدواریم حامیان تیم ملی به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را حمایت کنند. این بازی سخت است و نتیجه هم خیلی مهم خواهد بود. ان‌شاءالله بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه