اخبار داغ

بیانیه ارتش به مناسبت 14 و 15 خرداد

بیانیه ارتش به مناسبت 14 و 15 خرداد
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 14 خرداد سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، قیام خونین 15 خرداد و سی و پنجمین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 14 خرداد سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، قیام خونین 15 خرداد و سی و پنجمین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
هرساله با فرا رسیدن 14 خرداد یاد و خاطره بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بیش ازپیش در دل ها زنده می شود.
پیر و مرادی که با بینش عمیق و نفس مسیحایی خود، ملت ایران را از یوغ استکبار، استبداد و بند طاغوت رهایی بخشید و منشأ تحولات عظیم سیاسی، اجتماعی، دینی و فرهنگی در دنیا شد.
هرچند با گذشت 35 سال از ارتحال امام امت، فراق آن سفر کرده سخت است، اما وجود مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به عنوان خلف صالح ایشان که کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان ها و فتنه های بزرگ به سلامت عبور داده و با اقتدار در مسیر  پیشرفت و ساخت تمدن اسلامی هدایت می کنند، نعمتی است که هر لحظه شایسته شکر به درگاه الهی است.
قیام 15 خرداد سال 1342  که با رستاخیز عظیم مردمی و حضور ملت  بصیر در مبارزه با طاغوت، شکل گرفت و ستون های کاخ  ظلم ستمشاهی را به لرزه در آورد، مبدا نهضت اسلامی ایران شد و 15 سال بعد در 22 بهمن سال 1357 به ثمر نشست و ایران اسلامی را برای همیشه از بند استبداد داخلی و استعمار خارجی رها ساخت.
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، اعلام می دارد؛ در راستای تحقق آرمان های امامین انقلاب و حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی  استوار است و تا آخر از کیان ملت و میهن اسلامی دفاع و نگاهبانی خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه