اخبار داغ

سرمربی استقلال لیست داده؛

سمیعی: با اورونوف تمام کرده بودیم؛ نامه تغییر نکونام را برای حمایت از خطیر امضا کردیم!

سمیعی: با اورونوف تمام کرده بودیم؛ نامه تغییر نکونام را برای حمایت از خطیر امضا کردیم!
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نامه تغییر جواد نکونام را برای حمایت از مدیرعامل وقت باشگاه امضا کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اظهار داشت: زمانی که سقف بودجه به باشگاه ابلاغ شد من در باشگاه حضور نداشتم. از نظر من سقف بودجه شامل استقلال نمی‌شد. چون قراردادهای باشگاه دو فصل پیش برای این فصل بسته شده بود و کل قراردادها بالای ۵۰۰ میلیارد تومان بود. خیلی خوشحالم که بازیکنان ایثار به خرج دادند و دلیل ناراحتی کادرفنی تیم این بود که فدراسیون ابزار لازم برای کنترل سقف بودجه را ندارد. برای من جای سوال است که یک بازیکنی به باشگاه ما آمده است و اعلام می‌کند قرارداد من باید ۹۰ میلیارد تومان باشد ولی در تیم خود ۱۵ میلیارد قرارداد دارد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اضافه شدن جلال‌الدین ماشاریپوف به تیم گفت: ما ماشاریپوف را جذب کردیم با اورونوف هم تمام کرده بودیم. متاسفانه مشکلات داخلی باشگاه باعث شد او را جذب نکنیم و او به پرسپولیس رفت. یکی دو نفر در باشگاه باعث شدند ما با اورونوف قرارداد نبندیم و آن موقع هم جواد نکونام در دسترس نبود.

سمیعی در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان بعد از جدایی علی خطیر خوشحال بودند، یادآور شد: من در آنجا نبودم و اطلاع هم ندارم که چه شده است. بعد از پایان لیگ تیم‌های سپاهان و تراکتور به ما تبریک گفتند. به خاطر اینکه آفسایدها به سود تیم رقیب بود.

مدیرعامل استقلال در مورد نیامدن کمک داور ویدویی، خاطرنشان کرد: ورود VAR باعث می‌شود بعضی از کسب‌وکارها ورشکسته شوند و این جمله هم از جواد خیابانی است.

سمیعی درباره اینکه مسئولان سازمان لیگ گفته بودند داوری‌ها در پایان لیگ تغییر نمی‌کند، تصریح کرد: همه ارکان‌های فوتبالی به من قول داده بودند که داوری تغییر نمی‌کند. اما نمی‌دانم چرا کمیته داوران نگاهی به پیشینه داورها نکردند و اصلا هم به این موضوع توجه نمی‌کردند. امیدوارم مراجع قضایی ورود کنند و بدانند که چرا اتفاق افتاده است. در بازی آخر پرسپولیس می‌بینیم که همه زوایا نشان می‌دهند گل آفساید بوده است. برایم سوال است که چرا یک عضو کمیته داوران قبل از بازی با نساجی یک عکس در فضای مجازی بگذارد که همه داوران علیه ما باشند.

وی در مورد ماندن جواد نکونام، گفت: قرارداد نکونام با باشگاه ۳ ساله است و در حال‌حاضر هم در تیم می‌ماند و الان هم منتظر لیست سرمربی هستیم که بتوانیم بازیکنان جدید را جذب کنیم و بازیکنان جدید هم در لیگ داخلی و خارجی هستند.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: امسال را ببینید که چگونه با کمبود بازیکن توانستیم ۶۷ امتیاز جمع کنیم و این موضوع نشان می‌دهد نکونام شاهکار کرده است. متاسفانه مشکلات مالیاتی باعث شد سال گذشته استقلال حذف شود. من نمی‌دانم چرا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بین تیم ما و تیم‌های دیگر فرق گذاشتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه