اخبار داغ

بازیکنان تیم ملی در حاشیه تمرین چه گفتند؟

نیازمند: برابر ازبکستان اصلا بازی آسانی نداریم/ قربانی: جوانان تیم ملی انگیزه زیادی دارند

نیازمند: برابر ازبکستان اصلا بازی آسانی نداریم/ قربانی: جوانان تیم ملی انگیزه زیادی دارند
بازیکنان تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرینات امروز صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تیم ملی فوتبال ایران آخرین دیدارش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا را از ساعت 20:30 روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران مقابل ازبکستان برگزار می‌کند. دیدار رفت این تیم در تاشکند به نتیجه تساوی 2 - 2 انجامید.

در حاشیه تمرینات امروز تیم ملی بازیکنان صحبت کردند.

نیازمند: اصلا بازی آسانی برابر ازبکستان نداریم

پیام نیازمند روازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان اظهار داشت: سفری طولانی به هنگ‌گنگ داشتیم، ولی با وجود خستگی پایان فصل سعی می‌کنیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم و در بازی با ازبکستان برنده باشیم.

وی در واکنش به اینکه این شائبه وجود دارد که با توجه به صعود تیم ملی به مرحله بعد، بازی آسان‌تری به نسبت دور رفت برابر ازبکستان داشته باشند، گفت: اصلاً بازی آسانی برای تیم ملی نداریم. در دیدارهای رسمی و دوستانه می‌دانیم بازی‌ها چقدر برای بازیکنان و مردم ارزشمند است. در بازی برابر ازبکستان هم برای برد وارد زمین می‌شویم. می‌دانیم که ازبکستان چقدر در این چند سال پیشرفت کرده.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خودش در دیدار مقابل هنگ‌کنگ رضایت دارد یا نه، تصریح کرد: همیشه سعی کردم هر موقع فرصت بازی به من برسد، بهترین عملکردم را داشته باشم. هر زمان برای تیم ملی به زمین رفتن افتخار است و سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم، اما شرایط هر بازی متفاوت است. هیچ‌کس دوست ندارد گل بخورد و اگر گلی دریافت می‌شود، بر حسب شرایط است.

نیازمند راجع به حضور امین حزباوی در خط دفاعی تیم ملی و تغییرات صورت گرفته، خاطر نشان کرد: تغییرات با تصمیم کادر فنی بوده. کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. بازیکنان زیادی به تیم ملی اضافه شده‌اند و کسب تجربه می‌کنند. بازیکنان باتجربه به این بازیکنان کمک می‌کنند تا زودتر با شرایط تیم ملی آشنا شوند.

قربانی: جوانان تیم ملی انگیزه زیادی دارند

محمد قربانی هافبک تیم ملی پیش از شروع تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان اظهار داشت: بازی خوبی با هنگ‌کنگ انجام دادیم. با وجود اینکه مسافتی طولانی را طی کردیم، اما بازی خوبی بود. تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند. ازبکستان هم یک تیم خوب آسیایی است و بازی سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم برنده شویم.

وی در مورد دعوت بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان جوان انگیزه زیادی دارند که به تیم ملی کمک کنند. از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنیم که به جوانان اعتماد کرد و امیدوارم پاسخ اعتماد او را بدهیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مصدومیتش هم به خبرنگاران گفت: مصدومیت برای تمرین وزنه صبح بود و مشکل خاصی نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه