اخبار داغ

در نشست خبری بازی با ایران؛

کاتانچ: از درخشش ماشاریپوف و اورونوف خوش‌حالم/ یوسف‌اف: امیدوارم ایران را شکست بدهیم

کاتانچ: از درخشش ماشاریپوف و اورونوف خوش‌حالم/ یوسف‌اف: امیدوارم ایران را شکست بدهیم
سرمربی و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری قبل از دیدار با ایران حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سرچکو کاتانچ و آتکیر یوسف‌اف، سرمربی و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری قبل از دیدار با تیم ملی فوتبال کشورمان شرکت کردند.

کاتانچ: از درخشش ماشاریپوف و اورونوف خوش‌حالم

سرچکو کاتانچ در این نشست اظهار داشت: این‌جا هستیم تا در برابر ایران بازی کنیم. آماده بازی هستیم و چندین دفعه با ایران بازی کرده‌ایم. می‌دانیم ایران لول بالایی دارد. امیدواریم بازی خوبی باشد و چون بحث صعود قطعی شده، انتظار دارم کارت‌های زرد و قرمز کمی بگیریم. به بازیکنانم گفتم از بازی لذت ببرید و بازی صادقانه ارائه بدهید. ما برای تیم‌های دیگر هم رقبای سرسختی هستیم.

وی درباره این که بیش‌ترین بازی را از سال ۲۰۱۹ با ایران داشته، بیان داشت: این‌ها آمار و نتایج هستند و هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. من روی تیم خودم تمرکز کرده‌ام تا به بازیکنانم بگویم چه باید انجام بدهند. ما باید مراقب باشیم. ممکن است فردا ما با بازیکنان جدیدی بازی کنیم یا این که ایران ما را سورپرایز کند. وقتی جلوی ستاره‌هایی مثل طارمی و آزمون بازی می‌کنید، باید حواس‌تان باشد اما انتظار دارم فردا تماشاگران یک بازی خوبی را تماشا کنند.

کاتانچ راجع به این که ۲ نفر از بازیکنانش در لیگ ایران بازی می‌کنند، گفت: اورونوف و ماشاریپوف چیزی درباره ایران به من نگفته‌اند. نمی‌خواهم این ۲ بازیکن را بازی بدهم! (شوخی). برای این بازیکنان خوش‌حالم که در ایران درخشیده‌اند؛ مخصوصا اورونوف که خیلی بهبود پیدا کرده و پیشرفت فنی و رفتاری داشته اما امیدواریم فردا برای تیم بازی کند، نه برای خودش. از این که همیشه تیم ایران رونو ثابتی دارد و باثبات بازی می‌کند، خوشم می‌آید. جمع کردن بازیکنان در این تایم سخت است اما ایران ثبات دارد.

سرمربی ازبکستان در پایان در خصوص این که فردا به بازیکنان جوانش بازی می‌دهد یا نه، گفت: فردا می‌بینید! احتمالاً آقای قلعه‌نویی هم موافق باشند که چرا کارت‌های زرد این دور، به دور مقدماتی نهایی هم می‌رود. این قانون درست نیست.

یوسف‌اف: امیدوارم ایران را شکست بدهیم

آتکیر یوسف‌اف هم در این نشست اظهار داشت: منتظر یک بازی خوب در برابر تیم ملی هستیم. خوش‌حالم که در بازی قبل پیروزی کسب کردیم و امیدواریم این بازی را ببریم و دل مردم‌مان را شاد کنیم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه