اخبار داغ

فضای مجازی یک‌دستی نداریم؛

فکری: استقلال درگیر هیولای درون خودش شده؛ نکونام تجربه لازم برای سرمربی‌گری را نداشت

فکری: استقلال درگیر هیولای درون خودش شده؛ نکونام تجربه لازم برای سرمربی‌گری را نداشت
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: جواد نکونام آن تجربه لازم و شناخت از فضا برای هدایت تیم را نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ محمود فکری، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال پیرامون وضعیت این تیم در فصلی که گذشت، اظهار داشت: استقلال درگیر هیولای درون خودش شده؛ استقلال باید هیولای درون را از بین ببرد. استقلال نیاز به دشمن خارجی ندارد و خودش برای خودش مشکل ساز شود. باشگاه استقلال خوشبختانه مربیان زیادی را به جامعه فوتبال داده و هر فرد هم طرفداران خاص خودش را دارد اما متاسفانه هواداران استقلال، هوادار فرد هستند و هر شخصیتی برای خودش هوادار خودش را دارد و همین منجر به کاهش آرامش برای یک مربی می شود.

وی در ادامه بیان داشت: در استقلال، هواداران و پیشکسوتان چند دسته هستند؛ پس از مرگ آقایان حجازی و پورحیدری، فردی را نداریم که بخواهد تیم را از حواشی جمع کند. کسی را نمی‌بینم که بخواهد در استقلال بزرگی بکند؛ فضای مجازی و رسانه ای برای استقلال مشکل ساز شده و باید برای سربلندی استقلال یکدست شوند. باید این فضا مدیریت و جمع و جور شود.

فکری درباره گزینه‌های احتمالی مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: آقای قریب حوصله این کارها را ندارد و آقایان فتح الله زاده و اولیایی هم مقبولیت لازم را در حال حاضر ندارند. در باشگاه رقیب حتی اگر کسی مخالف آقای پروین هم باشد ولی روی حرف ایشان حرف نمی زنند که برای تیم حاشیه ای درست نشود و موفق شود؛ فضای مجازی پرسپولیسی ها هم یکدست تر است.

وی در مورد جدایی جواد نکونام از استقلال عنوان داشت: ثبات مدیریتی و فنی در استقلال مهم است ولی آقای نکونام یک سری ایرادها داشت. آقای نکونام در استقلال کامل نبود، در استقلال هم سابقه بازی و حضور زیادی نداشت و فضای استقلال را نمی‌شناخت و تجربه کمتری برای کار کردن در این فضا را داشت.

کاپیتان سابق استقلال تصریح داشت: در بحث سرپرستی استقلال با رفتن علی سامره مواجه شد؛ بعد از آقای سامره، دو سرپرست آوردند که اولی آقای خواجه‌گیری بود که موقت بود و دومی هم آقای آتیلا حجازی که هنوز کارش حل نشده. در مدیریت ثبات نداشتیم و مدیر را عوض کردند و این ایراد است؛ باید به مدیر باشگاه چند سال فرصت می‌دادند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه