اخبار داغ

در جلسه هماهنگی مسابقات پارادوومیدانی مطرح شد؛

مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا: همراه داوران ایران، مسابقات را نظارت می کنم

مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا: همراه داوران ایران، مسابقات را نظارت می کنم
نشست هماهنگی مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای خدمت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه هماهنگی سی و هشتمین دوره مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای خدمت، با حضور طارق سویی مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا، نماینده کمیته ملی پارالمپیک، مدیران فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان، نابینایان و کم بینایان، مسئولین انجمن و داوران پارادوومیدانی امروز سه شنبه بیست و دوم خرداد ماه در فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه هادی زاده سرپرست انجمن پارادوومیدانی درباره روند اقدامات انجام شده و برنامه مسابقات گزارشی بیان کرد.

در ادامه طارق سویی مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا گفت: خوشحالم که در جمع شما حضور دارم. من مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا هستم اما در این مسابقات به عنوان داور بین المللی IPC حضور دارم. نخستین باری است که به عنوان داور به کشور ایران سفر می کنم. از سال 2004 تاکنون در مسابقات های بین المللی مختلفی کار داوری انجام دادم و در پارالمپیک پاریس نیز حضور دارم.

مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا عنوان کرد: باعث افتخار است که همراه داوران شما این دوره از مسابقات را نظارت می کنم. این مسابقات برای ورزشکاران شما بسیار اهمیت دارد. امیدوارم که با همکاری خوب بتوانیم شاهد برگزاری مسابقاتی باشیم که با جدیدترین قوانین برگزار می شود.

در بخش جانبازان و توان یابان 107 بانوی ورزشکار روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه در ماده‌های دو ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر، پرتاب وزنه، دیسک، نیزه، پرتاب کلاب، پرش طول و 266 ورزشکار مرد روزهای جمعه بیست و پنجم و شنبه بیست و ششم خرداد ماه در ماده‌های دو ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرتاب وزنه، دیسک، نیزه، کلاب و پرش طول رقابت می کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه