اخبار داغ

جلوگیری از ورود دبیرکل فدراسیون فوتبال به استادیوم؛

ممبینی: افرادی را در جایگاه ویژه ورزشگاه می‌بینیم که در عمرمان آنها را ندیده‌ایم!

ممبینی: افرادی را در جایگاه ویژه ورزشگاه می‌بینیم که در عمرمان آنها را ندیده‌ایم!
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه جلوی فوتبالی‌ها را می‌گیرند اما در جایگاه ویژه افرادی را می‌بینیم که غریبه هستند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال که برای تماشای دیدار ایران و ازبکستان به ورزشگاه آزادی تهران رفته بود، در بدو ورود به جایگاه ویژه دچار مشکل شد و عوامل حراست اجازه ورود او را ندادند.

مسئولان حراست ورزشگاه آزادی اعلام کرده‌اند که بلیت‌ هدایت ممبینی تعریف نشده است!

در نهایت ممبینی پس از دقایقی معطلی از در دیگر وارد استادیوم شد. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این اتفاق و در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در زمان بازی‌های تیم ملی اتفاقاتی رخ می‌دهد که زیبنده نیست. به عنوان مثال پیشکسوتان فوتبال به آزادی می‌آیند اما اجازه ورود به جایگاه ویژه را ندارند اما از آن سو افرادی را در این جایگاه می‌بینیم که در عمر فوتبالی‌مان آنها را ندیده‌ایم!

وی ادامه داد: برای بازی‌های فوتبال شخص دیگری تصمیم‌گیر است که چه کسی وارد شود یا نشود. این باید از دست حراست وزارت ورزش خارج شود. بازی متعلق به فدراسیون فوتبال اما حراست وزارت ورزش می‌گوید چه کسی وارد شود و این درست نیست. این معضل باید حل شود.

ممبینی افزود: این یک بازی بین‌المللی است و نمی‌دانم چرا بلیت‌ها نباید در اختیار فدراسیون فوتبال باشد. این مشکل باید توسط وزیر ورزش برطرف شود و این مشکل همیشه بوده. بسیاری از مربیان یا مسئولان فوتبالی با این مشکل مواجه هستند. پیشکسوتان فوتبالی نمی‌توانند بیایند اما افرادی می‌آیند که غریبه هستند و باید همه کمک کنند تا این معضل حل شود.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه