اخبار داغ

واکنش رییس هیات فوتبال تهران به تجمع کنندگان؛

ماجدی: از هیچ پیجی نمی ترسم/ با متخلفین شدیدترین برخورد را می کنیم

ماجدی: از هیچ پیجی نمی ترسم/ با متخلفین شدیدترین برخورد را می کنیم
رییس هیات فوتبال تهران گفت: اگر سر هر رای، 10 نفر بیایند که نمی‌شود فوتبال را مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رییس هیات فوتبال تهران گفت: میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال تهران پیش از آغاز دیدار بازی ایران و ازبکستان اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که تیم ملی ما تا به امروز صدرجدول است و امیدواریم امروز نیز بازی هجومی و پرگل ببینیم. تیم ملی ازبکستان نیز خیلی پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: ازبکستان از 2018 و پس از جام جهانی یک تغییرات ساختاری در فدراسیون به وجود آوردند و روی آکادمی‌ها سرمایه‌گذاری کردند. من افتخار این را داشتم که به عنوان ناظر AFC دو بار از آکادمی‌های ازبکستان دیدن کنم. واقعاً معنای آکادمی را می‌شود آنجا خیلی خوب لمس کرد. بازیکنان شبانه‌روزی در آنجا می‌خوابند، درس می‌خوانند و تمرین می‌کنند. این کشور 20 آکادمی دارد، همه آنها را دولت کمک می‌کند. این مسئله باعث می‌شود تا استعدادها شناخته شوند. 

عضو هیات رییسه و رئیس هیات فوتبال تهران در واکنش به بحث تبانی در رده‌های پایه اظهار داشت: بحث انضباطی، استیناف و اخلاق کمیته‌های مستقلی هستند که خودشان تصمیم می‌گیرند. در هر کمیته ما 5-6 قاضی و وکیل حضور دارند و به خوبی می‌توانند قوانین را تشریح کنند. ما در هیچ پرونده‌ای دخالت نمی‌کنیم و امروز برای اولین بار اتفاق افتاد. من حس می‌کنم که خط‌دهی شده بوده و هر کسانی که بودند به کمیته اخلاق ما احضار خواهند شد.

ماجدی گفت: بنده هیچ هراسی از صفحه‌ای ندارم. آن چیزی که قانون است را سعی می‌کنم انجام دهم. شاید به ضرر برخی‌ها باشد. آن چیزی که قانون است را انجام می‌دهیم و با کسانی که امروز این کار را کردند، با شدیدترین قوانین برخورد می‌کنیم. 100 درصد آنها را به کمیته اخلاق ارجاع می‌دهیم. اگر اینگونه باشد که سر هر رای، 10 نفر بیایند که نمی‌شود فوتبال را مدیریت کرد. اگر می‌خواهیم به حق برسیم، باید به قوانین تمکین کنیم. 

عضو هیات رییسه و رئیس هیات فوتبال تهران در خصوص صفحه‌های هواداری گفت: رسالت ما برگزاری مسابقات، شناسایی استعدادها و برگزاری مراسم‌ها است. از دماوند تا ملارد باید این کار را بکنیم و وظیفه ما این نیست که آن صفحه چه گفت. من درخواست می‌کنم که تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با ما بیشتر جلسه بگذارند. ما معرفی می‌کنیم و خواهش می‌کنم جلوگیری کنند زیرا که این موضوع دارد به فوتبال ما ضربه می‌زند و بیشتر آن نیز غرض‌های شخصی است. 

وی در خصوص اینکه سرمربی تیم فوتبال نوجوانان چه زمانی مشخص می شود، گفت: من هفته گذشته 2 بار به دبیرکل محترم نامه زدم، یک بار پیام گذاشتم و امروز نیز با او صحبت می‌کنم. زمان نداریم و باید به سرعت سرمربی و کادر فنی مشخص شود. 

میرشاد ماجدی در رابطه با راه ندادن ممبینی به ورزشگاه آزادی نیز گفت: این به خاطر عدم برنامه ریزی است. مگر می‌شود دبیرکل فدراسیون یا من که عضو هیات رئیسه و مجری برگزاری این مسابقه هستم، اجازه ندادند ماشین‌های‌مان را وارد پارکینگ کنیم. کیلومترها دورتر پارک کردیم و ما که دست‌اندرکاران فوتبال هستیم اگر نتوانیم داخل شویم، پس چه کسی باید وارد شود؟

ماجدی در خصوص جانشین افشاریان چه کسی است، گفت: راجع به افشاریان صحبتی نشد و جانشینی فکر نمی‌کنم داشته باشد زیرا که او رای مجمع را دارد. باید ببینیم که نتیجه نهایی برای حضور یا عدم حضور او چه می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه