اخبار داغ

با وجود کسب قهرمانی؛

پایان اوسمار ویه‌را در پرسپولیس؛ سرمربی سابق تیم ملی در چند قدمی نیمکت سرخ!

پایان اوسمار ویه‌را در پرسپولیس؛ سرمربی سابق تیم ملی در چند قدمی نیمکت سرخ!
با عدم توافق اوسمار ویه‌را و پرسپولیس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در چند قدمی نیمکت سرخ‌پوشان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پایان فصل بیست‌وسوم لیگ برتر و قهرمانی سرخ‌پوشان به اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی این تیم که نقش به‌سزایی در قهرمانی پرسپولیس داشت، وقت داده بود تا درباره ادامه هم‌کاری با باشگاه فکر کند.

از این رو ویه‌را تا فردا وقت داشت که درباره حل مشکلات خانوادگی‌اش و توافق مجدد با سرخ‌پوشان به تصمیم نهایی برسد اما دیروز ویه‌را با یک باشگاه تایلندی به توافق رسید؛ موضوعی که تایید علیرضا بیرانوند را هم در پی داشت.

مدیران سرخ حالا مذاکرات خود با سایر کاندیداهای سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس را آغاز کرده‌اند که در کنار ۲ گزینه برزیلی و یک گزینه شاخص داخلی، نام یک گزینه مشهور کروات هم به گوش می‌رسد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که سریع‌ترین صعود تاریخ به جام جهانی را رقم زد و قبل از جام توسط تیم فدراسیون فوتبال برکنار شد تا کارلوس کی‌روش جایش را بگیرد، اکنون به یکی از مهم‌ترین گزینه‌های هدایت پرسپولیس تبدیل شده‌است.

اسکوچیچ از قرار معلوم با یکی از هواداران متمول باشگاه پرسپولیس در اروپا دیداری داشته و طرفین به توافق رسیده‌اند؛ حالا باید منتظر ماند و دید که اسکوچیچ آیا به ایران باز خواهد گشت و ردای سرخ را خواهد پوشید یا خیر.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه