اخبار داغ

سردار پاکپور:

برخی از نقاط پرورش تروریست‌های اجاره‌ای در کشورهای همجوار شناسایی شده‌اند

برخی از نقاط پرورش تروریست‌های اجاره‌ای در کشورهای همجوار شناسایی شده‌اند
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت‌یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی بودند و هویتی کاملا خارجی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد پاکپور در گردهمایی سراسری مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، گفت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.

وی افزود: نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم، اگر چه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضدامنیتی دشمن را شناسایی و خنثی شده کرده اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است.

سردار پاکپور تاکید کرد: در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی‌شد، آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد.

وی ادامه داد: سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی و سلفی در منطقه استفاده می‌کنند. سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده است و عامل جنایت‌آفرین پرورش می‌دهند و این تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

وی افزود: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت‌یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی بودند و هویتی کاملا خارجی داشتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه