اخبار داغ

گلر ملی پوش سرخ ها در مسیر جدایی؛

تکرار بازی پارسال؛ فسخ قرارداد دوباره بیرانوند با پرسپولیس

تکرار بازی پارسال؛ فسخ قرارداد دوباره بیرانوند با پرسپولیس
علیرضا بیرانوند همانند سال گذشته قراردادش را با پرسپولیس یک‌طرفه فسخ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس که سال گذشته قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده و قرارداد دو ساله‌ای را امضا کرده بود، بار دیگر اقدام به فسخ قرارداد کرد.

بیرانوند روز گذشته با حضور در سازمان لیگ قراردادش را یک طرفه فسخ کرد. علیرضا بیرانوند درحالی که چندی قبل گفته بود بندی در قراردادش برای فسخ ندارد اما روز گذشته به ادعای اینکه مطالبات دو فصل پیش خود را نگرفته و مهلت باشگاه برای پرداخت آن تمام شده قراردادش را یک طرفه فسخ کرد.

ظاهرا در قرارداد علیرضا بییرانوند بندی وجود دارد مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس موظف است در ۱۵ روز بعد از اتمام لیگ تمام مطالبات این دروازه‌بان را بپردازد، در غیر این‌صورت او می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند. بیرانوند با استناد به همین بند اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد خود با پرسپولیس کرد.

بیشتر بخوانید:

کریمی: اگر درباره توافق بیرانوند با استقلال حرف بزنم، او باید چادر سرش کند!

بیرانوند فصل پیش هم قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده بود تا به استقلال برود، اما در نهایت دوباره با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کرد. دروازه‌بان ملی پوشی که فصل گذشته هم با داستان های فراوان ماندنی شد؛ این فصل هم اولین بازیکنی است که بحث فسخ قراردادش مطرح شده و حاشیه‌ها را آغاز کرده است. به نظر می رسد هر فصل باید شاهد فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس باشیم، اتفاقی که فصل گذشته هم رخ داد و بعد از اینکه بیرانوند با رقیب دیرینه مذاکراتی داشت، دوباره به پرسپولیس برگشت و حرف از عشق به این تیم زد!

باید منتظر ماند و دید که در نهایت فسخ قرارداد دوباره بیرو با پرسپولیس به کجا خواهد انجامید.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه