اخبار داغ

با پورعلی‌گنجی و امیری تمدید کردیم؛

بادامکی: برای تمدید با ترابی محدودیت مالی داریم/ از داخل به ماتزاری گفتند به پرسپولیس نیا!

بادامکی: برای تمدید با ترابی محدودیت مالی داریم/ از داخل به ماتزاری گفتند به پرسپولیس نیا!
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: مدیر برنامه ماتزاری گفت که از ایران با او تماس گرفتند و شرایط ایران را بغرنج نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت تعیین سرمربی سرخ‌پوشان اظهار داشت: سرمربیگری پرسپولیس یک چالش بزرگ است؛ نه برای اینکه کدام مربی را بیاوریم، بلکه چالش ما بیشتر برای این است که گذر از افرادی که در فوتبال فعالیت می‌کنند، به خصوص ایجنت‌ها، خیلی سخت است.

وی درباره توافق با والتر ماتزاری عنوان داشت:  با آقای ماتزاری صحبت کردیم و توافق خوبی هم کردیم و اجازه هم ندادیم کسی از داخل متوجه شود، اما به محض اینکه خبرگزاری‌های آن طرف اعلام کردند، یکباره اتفاقات عجیبی افتاد که کار پیچ خورد و صحبتی که با مدیربرنامه‌های ایشان کردیم، گفتند از داخل ایران تماس گرفتند و شرایط را بغرنج نشان دادند و صحبت‌های خوبی نکردند. من فکر می‌کنم این کار حرفه‌ای نیست که به خاطر اینکه یک مربی به ایران نیاید، چنین حرف‌هایی نزنیم.

بادامکی در ادامه بیان داشت: خودشان مشکلی نداشتند اما کمک مربی‌هایی که چند سال است با ایشان کار می‌کنند و قرار است آنها را بیاورند، دچار شک شده‌اند و مضطرب و نگران هستند. ما صحبت کردیم و گفتیم خیال‌تان راحت باشد، اما از ما فرصت خواستند که فکر کنند و جواب بدهند. با اینکه در سکرت ماندن قرارداد آقای ماتزاری خیلی خوب پیش رفتیم اما چون از آن طرف اعلام شد، ۵۰-۵۰ شد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در تشریح زمان نهایی اعلام این مسئله هم گفت: در حال مذاکره هستیم و صحبت می‌کنیم. انشالله ظرف امروز و فردا مشخص می‌شود.

وی در مورد تعیین تکلیف علیرضا بیرانوند تصریح داشت: بندی که در قرارداد بیرانوند وجود داشت را با پرداختی که روز قبل از آن انجام دادیم، اجازه ندادیم که فعال شود و ایشان غیر قانونی فسخ کرده است. این که بیرانوند گفته باشد که درویش برود من برمی‌گردم را تایید نمی‌کنم. به من کسی چیزی نگفته است که می‌خواهد برگردد. هیئت مدیره به ما گفته است که به دنبال گلر جدید باشیم و هستیم.

بادامکی در رابطه با مذاکرات با بازیکنان خاطرنشان ساخت: با ترابی، اسماعیلی فر و پورعلی گنجی برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم. می‌خواهیم که ترابی در تیم بماند ولی به دلیل سقف بودجه یک سری محدودیت هایی هم داریم. با پورعلی گنجی و وحید امیری تمدید کرده ایم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه