اخبار داغ

جلیلی در مصلی گرگان:

می‌شود فقط عده‌ای با فساد و رانت از تسهیلات بانکی استفاده کنند

می‌شود فقط عده‌ای با فساد و رانت از تسهیلات بانکی استفاده کنند
نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید حقوق مردم را در اختیار آنها قرار دهیم و نمی‌شود فقط عده‌ای با فساد و رانت از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که در سیزدهمین مقصد از سفرهای انتخاباتی خود به استان‌های کشور به گلستان سفر کرده است، در جمع مردم در مصلی شهر گرگان گفت: خدا را سپاس می گویم که در جمع شما مردم خونگرم و دوست داشتنی استان گلستان حضور پیدا کردم مردمی که نشان دادید که با همه قدرت به سمت جهش کشور حرکت می‌کنید. استانی که در قومیت‌ها دارای تنوع هست و مجموعه‌ای از اقوام را دارد که سرشار از فرصت‌ها هست.

وی ادامه داد: فرصت دیگر این مردم و جوانان عزیز هستند که امروز همه دارای تحصیلات اند. حق مردم این است که نه تنها شغل داشته باشند بلکه باید هرکدام از اینها برای کشور افتخار آفرینی کنند.

جلیلی بیان کرد: مردم عزیز این استان فرصت‌های ارزشمندی دارند و جهش در گلستان اتفاقی نیست و با مردم موفقی که دارد هر روستا می‌تواند به سلول موفقیت تبدیل شود. شرط این است حقوق مردم را در اختیار آنها قرار دهیم و نمی‌شود فقط عده‌ای با فساد و رانت از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز جنگل، کشاورزی، شیلات این استان می‌تواند با برنامه ریزی درست و روستاهای غنی و ارزشمند و جوانان این کشور، به قله برسند. این همه ظرفیت و فرصت مجال این را نمی‌دهد که خدای نکرده جوان شما بیکار باشد. این فرصت را خداوند در اختیار شما قرار داده است. از یک جهان فرصت به بهترین شکل در این استان می‌بینیم و نتیجه یک جهان فرصت یک ایران جهش و گلستان جهش خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه