اخبار داغ

شاگردان احدی تاریخساز شدند؛

تنیس روی میز فینال تیمی جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا| نوجوانان ایران در فینال

تنیس روی میز فینال تیمی جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا| نوجوانان ایران در فینال
تیم نوجوانان تنیس روی میز با پیروزی مقابل تیم کره جنوبی برای اولین بار در تاریخ به فینال مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ بیست و هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز فینال تیمی جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا از ۱۰ لغایت ۱۷ تیرماه به میزبانی چین در جریان است و کاروان ایران با نام شهدای خدمت در این رقابتها حضور یافته است.

در نیمه نهایی مسابقات فینال تیمی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، تیم تنیس روی میز نوجوانان کشورمان به مصاف کره جنوبی رفت و با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل این حریف سرسخت برای اولین بار فینالیست آسیا شد.

نوجوانان کشورمان که به عنوان نخستین تیم راهی فینال شدند، در انتظار برنده دیدار چین و ژاپن خواهند بود تا حریف ملی پوشان در فینال مشخص شود.

دیدار نهایی فردا (سه شنبه) ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

تیم تنیس روی میز نوجوانان ایران با ترکیب بنیامین فرجی، فراز شکیبا، مبین امیری و یونس رحیمی با هدایت مهران احدی و رضا بهدری به عنوان مربی بدنساز در این مسابقات حاضر می باشد

 

شکست دختران جوان ایران مقابل ژاپن

در مرحله ۱/۴ پایانی مسابقات فینال تیمی جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا، تیم جوانان دختر کشورمان به مصاف ژاپن قدرتمند رفت و ۳ بر صفر شکست خورد.

با این شکست دختران جوان کشورمان از رسیدن به نیمه نهایی و کسب مدال در رقابت های تیمی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا بازماندند.

 

جوانان ایران به نیمه نهایی نرسیدند

در مرحله ۱/۴ پایانی بیست و هشتمین دوره فینالل تیمی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، تیم تنیس روی میز جوانان پسر کشورمان به مصاف تیم قدرتمند کره جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. 

جوانان کشورمان در بازی نخست توسط امیرمهدی کشاورزی به برتری دست یافتند اما در ادامه نوید شمس و سامران کریمی با قبول شکست مقابل بازیکنان کره ای نتوانستند حضور ایران در نیمه نهایی را به ثمر بنشانند و ایران با حساب ۳ بر ۱ در مجموع این بازی را واگذار کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه