اخبار داغ

قرعه تیم ایران در مسابقات تیمی مشخص شد؛

اسنوکر قهرمانی آسیا| حذف اسنوکربازان بزرگسال؛ کسب یک برنز در زیر ۲۱ سال

اسنوکر قهرمانی آسیا| حذف اسنوکربازان بزرگسال؛ کسب یک برنز در زیر ۲۱ سال
تیرداد آزادی پور ملی پوش ایلامی اسنوکر کشورمان موفق شد مدال برنز اسنوکر زیر ۲۱ سال قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت های اسنوکر زیر ۲۱ سال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ۸-۱۵ تیر ماه به میزبانی شهر ریاض عربستان برگزار شد و تیم اسنوکر کشورمان با ترکیب تیرداد آزادی پور، علی لله گانی، شاهین سبزی  در این رقابت ها حضور پیدا کرد. در پایان این رقات ها تیرداد آزادی پور موفق شد به عنوان سومی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و از مدال برنز خود در سال گذشته دفاع کند. 

تیرداد آزادی پور در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۱ در مقابل احسان رمضان پاکستانی شکست خورد و در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت. آزادی پور در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد ۴ بر ۳ نماینده ای از هنگ کنگ را شکست دهد.

اسنوکرباز کشورمان پیش از این در مرحله گروهی و در گروه B در مقابل وان چون وونگ (هنگ کنگ)، سلمان سعید (امارات) و عبدالعزیز الاسود (عربستان) با قاطعیت و برتری ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد و مقتدرانه راهی دور حذفی رقابت ها شد.

شاهین سبزی در مرحله یک هشتم حذف شد و علی لله گانی نیز موفق نشد از مرحله گروهی صعود کند.

 

حذف اسنوکربازان ایران؛ قرعه مرحله تیمی مشخص شد 

همچنین در ادامه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا تیم بزرگسالان کشورمان در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند. امیر سرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند در بخش تیمی نیز حضور دارند. قرعه کشی مسابقات تیمی امدوز در ریاض برگزار شد و تیم های هم گروه تیم ملی اسنوکر کشورمان مشخص شدند. بر طبق قرعه کشی و در مرحله گروهی رقابت های تیمی اسنوکر قهرمانی آسیا تیم ملی اسنوکر ایران با کویت و امارات هم گروه شد. مرحله گروهی اسنوکر تیمی با حضور ۱۸ تیم و در ۶ گروه برگزار می شود و تیم های اول و دوم به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه