اخبار داغ

نیاز به بررسی بیش‌تر در شورا؛

خبری از مجوز سرمربی پرسپولیس نیست/ گاریدو؛ معلق بین آسمان و زمین!

خبری از مجوز سرمربی پرسپولیس نیست/ گاریدو؛ معلق بین آسمان و زمین!
مجوز فعالیت سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال پرسپولیس صادر نشده و باشگاه در آستانه یک شوک بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ با وجود گذشت یک هفته از اعلام رسمی انتصاب خوان کارلوس گاریدو به سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس توسط این باشگاه، هنوز مشکل این سرمربی اسپانیایی برای حضور در ایران و فعالیت در رأس کادرفنی سرخ‌پوشان حل نشده است.

گاریدو که دستیاران خود را به باشگاه معرفی کرده و قرار است در اردوی هلند به جمع پرسپولیسی‌ها معرفی شود، هنوز در ایران و در وزارت ورزش و جوانان با مشکل بزرگی روبه‌روست که این معضل، آغاز فعالیت وی در جمع قرمزها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

برای حضور سرمربیان خارجی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری به مجوز فعالیت شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان نیاز است؛ مجوزی که به علت یک توافق مسئله‌دار از سوی گاریدو با یک باشگاه پیش از توافق با پرسپولیس، هنوز صادر نشده است.

تاکنون مجوز فعالیت وی از سوی شورا صادر نشده و هنوز مشخص نیست چه اتفاقی رخ بدهد. گاریدو با پرسپولیس به توافق رسیده و اگر مجوز فعالیتش صادر نشود، باشگاه با عقوبت‌های بین‌المللی و جرایم متفاوتی روبه‌روست.

قرار است در جلسه امروز شورای برون‌مرزی بررسی مجدد درباره صدور مجوز کار گاریدو انجام شود. در صورتی که مجوز صادر شود، گاریدو به اردوی سرخ‌ها خواهد پیوست و در غیر این صورت، باشگاه باید جریمه نقض قرارداد را بپردازد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه