اخبار داغ

شکار ۲ تانک «مرکاوا» رژیم اسرائیل در نوار غزه

شکار ۲ تانک «مرکاوا» رژیم اسرائیل در نوار غزه
گروه های مقاومت فلسطین از انجام حملات جدیدی علیه ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه و منهدم کردن ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» این رژیم خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه المیادین، نیروهای شهید القاسم از گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کردند که تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه السلام در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف حملات راکتی قرار داده‌ است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع D۹ را در چهارراه بازار الحلال در شهر رفح با گلوله آر. پی. ‌جی هدف قرار داده است.

همچنین گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با راکت‌های الیاسین ۱۰۵ دو دستگاه تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه غربی در منطقه تل‌السلطان واقع در غرب شهر رفح هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام روز سه شنبه نیز از هدف قرار دادن یک تانک «مرکاوا ۴» رژیم صهیونیستی با راکت الیاسین ۱۰۵ در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه خبر داد و افزوده بودند که رزمندگان این گردان ها یک گروه ۱۴ نفره از نظامیان صهیونیست را که در یک خانه در الشجاعیه کمین کرده بودند، با گلوله «TBG» هدف قرار داده و آن‌ها را کشته یا زخمی کرده‌اند.

گردان‌های القسام روز سه شنبه همچنین یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت ۱۰۵ در الشجاعیه هدف قرار داده بود.

بنا به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، شمار نظامیان زخمی این رژیم نیز از آغاز جنگ به بیش از چهار هزار نفر رسیده است که بیش از ۲ هزار نفر از آنها از زمان حملات زمینی به نوار غزه زخمی شده اند. این درحالی است که رسانه ها و شماری از تحلیلگران شمار تلفات رژیم صهیونیستی را با توجه به سانسور شدید اخبار جنگ از سوی مقامات تل آویو، به مراتب بالاتر از این تعداد می دانند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه