اخبار داغ

هدف‌گذاری با توجیه یک وسیله!

آخرین بازمانده هیات سابق فوتبال تهران هم رفت/ سودای قدرت با حفظ مهره سوخته!

آخرین بازمانده هیات سابق فوتبال تهران هم رفت/ سودای قدرت با حفظ مهره سوخته!
پس از کش و قوس های فراوان تیموری از سمت دبیرکلی هیات فوتبال تهران کنار رفت اما برخی جریانات تلاش بر حفظ او دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در هیات فوتبال تهران چه خبر است؟ نهادی که پس از قریب به دو دهه حضور حبیب الله شیرازی و اداره آن به شکل فامیلی توسط وی و البته تخلفات آشکار و نهان سرانجام از یوغ رئیس سابق و دوستانش خارج شد تا میرشاد ماجدی در انتخابات اسفند ماه سال گذشته به عنوان رئیس کوتاه مدت عنان کار را به شکل کوتاه مدت و تا پایان دوره باقی مانده که قریب به یک سال می شود را بر عهده بگیرد.

ماجدی از روز نخست بنا را بر پاکسازی هیات فوتبال تهران گذاشت و کوشید تا مهمترین هیات فوتبال کشور از زیر سلطه نفرات ناکارآمد و پرحاشیه سابق پاک شود. تصمیمی درست و اصولی که برای جراحی فوتبال بیمار تهران ضروری به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید:

محرومیت موقت ضاربان داور بازی جنجالی لیگ تهران

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران و یکی از بازماندگان دوره شیرازی اما یکی از معدود نفراتی بود که کوشید با توسل به برخی روابط در پست خود باقی بماند. پستی حساس و کلیدی که کلیه امور اجرایی را بر عهده دارد اما ظاهرا پس از کش و قوس های فراوان این صندلی نیز پاکسازی و تیموری از سمت دبیرکلی هیات فوتبال تهران کنار رفت تا مهم‌ترین پست اجرایی هیات نیز از تملک بازمانده های دوران تاریک شیرازی خارج شود. گفته می شود که این برکناری اما بدون هزینه نیست و حواشی فراوانی را در پی داشته.

نکته عجیب اینکه برخی ها اما می کوشند که تیموری از صحنه قدرت کنار نرفته و در پستی جدید در تشکیلات فوتبال کماکان در قدرت حضور داشته باشد. این جریان مخالف و مرموز بنا به دلایلی بسیار تلاش کرد تا تیموری در سمت خود باقی بماند. اساسا برکناری این دبیر سابق تا به امروز به دلیل فشارهای برخی افراد خاص به تعویق افتاده بود و حالا این جریان می کوشد تا با هبه کردن یک صندلی جدید، دبیر سابق کماکان در تشکیلات حفظ شود. گفته می شود که این تداوم حضور در فوتبال تضمین کننده اهداف برخی از جریانات خاص است و آنها تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا برای حفظ منافع وی را در منصبی دیگر به کار بگیرند. به نظر می سد سودای قدرت برخی ها چنین مفتون کرده که برای رسیدن به این هدف از هیچ وسیله ای فروگذار نیستند؛ حتی بقای یک مهره سوخته!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه