اخبار داغ

با حضور در پیست آزادی؛

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری/ دیدار هاشمی با رکابزن المپیکی

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری/ دیدار هاشمی با رکابزن المپیکی
وزیر ورزش از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در پیست دوچرخه سواری آزادی ضمن بازدید از محل تمرین علی لبیب دوچرخه سوار المپیکی ایران  با وی به گفت‌وگو  پرداخت.

در جریان این بازدید وزیر ورزش و جوانان پرسش‌هایی را در خصوص آمادگی جسمانی تنها المپین دوچرخه سواری و محل برگزاری مسابقه‌ی وی در المپیک پاریس مطرح کرد.

هاشمی در این دیدار شرایط علی لبیب را جویا شد و از او پرسید: انشاءالله تا پایان خط می‌روید؟ به هر حال باید رکوردی را ثبت کنید.

لبیب هم پاسخ داد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم‌. تمام سعی خودم را می‌کنم به نحو احسن مسابقه را تمام کنم و تاثیر مثبتی برای آینده دوچرخه‌سواری داشته باشم.

لبیب: خوشحالم که وزیر در کنار ورزشکاران است

علی لبیب ضمن‌ پاسخگویی به سوالات وزیر ورزش و جوانان از کیومرث هاشمی به خاطر حضور در محل تمرین المپین‌ها قدردانی کرد.

وی گفت: بسیار خوشحال هستم که برای تلاش‌های ما ارزش قائل هستید و در محل تمرینات ما حضور پیدا می‌کنید، از طریق اخبار  از حضور شما در اردوهای مختلف آماده‌سازی مطلع هستم و خوشحالم که در کنار ورزشکاران هستید، به خاطر این موضوع از شما قدردانی می‌کنم.

لبیب همچنین گفت باشگاه‌داری در دوچرخه سواری اجرا نمی‌شود و وزیر ورزش قول داد تا حمایت‌ها برای باشگاه‌داری در دوچرخه سواری انجام شود.

اسدی: ۱۸ دستگاه دوچرخه تامین شده

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این دیدار گفت: ۱۸ دستگاه دوچرخه با کیفیت بالا به همراه تجهیزات برای فدراسیون دوچرخه سواری تأمین شده که هزینه ۱۰ دستگاه را وزارت و ۸ دستگاه را اسپانسر تأمین کرده است. ضمن اینکه میانگین اعزام‌ها به مسابقات رشد چشمگیری داشته و اردو‌های مناسبی برای نماینده ایران در المپیک دیده شده است.

هاشمی: کسب مدال در دوچرخه سواری دشوار است

در این دیدار وزیر ورزش ضمن آرزوی موفقیت برای تنها نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان در المپیک پاریس گفت: تا آنجا که اطلاع دارم علی لبیب جوان‌ترین دوچرخه‌سوار ایران است که تمام ادوار گذشته در المپیک رکاب زده‌اند و شک ندارم نیروی جوانی و البته تجربه کافی‌اش به موفقیت در این رویداد مهم تبدیل خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: انتظار کسب مدال در این رشته نداریم، اما معتقدیم فدراسیون دوچرخه‌سواری با تلاش زیاد این یک سهمیه را کسب کرده و امیدواریم لبیب بتواند دست پر بازگردد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین اظهار داشت: با تخصیص بودجه‌ای که از سوی بخش مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای فدراسیون دوچرخه‌سواری داشتیم، حدود مبلغ 13 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات به این فدراسیون داده شد که شنیده‌ام رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از فرصت بهره برده و تجهیزات لازم را هم خریداری کرده است. هدف ما حمایت از این رشته سخت و دشوار است و به خوبی می‌دانیم که کسب مدال در دوچرخه‌سواری خیلی سخت و دشوار شده است. ضمن اینکه در پایان این دیدار وزیر ورزش لحظاتی به دوچرخه سواری پرداخت.

همچنین در این دیدار  وزیر ورزش و جوانان از حمایت رسانه‌ها برای انعکاس تلاش ورزشکاران المپیکی تشکر کرد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه