اخبار داغ

امین به ایران برمی‌گردد؛

رسمی؛ جدایی ستاره تیم ملی از قهرمان قطر/ پایان ناگهانی امین حزباوی در السد!

رسمی؛ جدایی ستاره تیم ملی از قهرمان قطر/ پایان ناگهانی امین حزباوی در السد!
محمدامین حزباوی به شکل رسمی از باشگاه السد قطر جدا شد و فصل بعد در جمع این تیم قهرمان حضور نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ محمدامین حزباوی، ستاره جوان خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران و کاپیتان تیم‌های فوتبال جوانان و امید کشورمان که فصل گذشته طی انتقالی پرسروصدا و امیدوارکننده از فولاد خوزستان به السد قطر رفت و حتی با این تیم هم به قهرمانی لیگ ستارگان دست یافت، به شکل رسمی از این تیم جدا شد و فصل بعد در السد حضور نخواهد داشت.

حزباوی از تیم فوتبال السد قطر جدا شد

آن‌طور که رسانه رسمی باشگاه قطری نوشته، حزباوی و السد طی توافقی دوطرفه قرارداد فی‌مابین را فسخ کرده‌اند. شامگاه دوشنبه ۱۸ تیر، باشگاه السد لیست بازیکنان خود برای اردوی اسپانیا را اعلام کرد که در آن نامی از لژیونر فوتبال ایران دیده نمی‌شد. ساعاتی پس از اعلام لیست بازیکنان، رسانه السد با انتشار پوستری از امین حزباوی جدایی این مدافع ایرانی را تأیید کرد.

این در حالی است که سال گذشته السد با قراردادی پنج ساله حزباوی را به خدمت گرفت و رقم مطلوبی را هم به او پرداخت کرد، اما حالا در پایان اولین فصل قرارداد به این نتیجه رسیده که او بازیکن موردنظرش نبوده که در جست‌وجوی علت آن هم می‌توان به دلایل فنی اشاره کرد و هم این که حزباوی در برهه‌ای، پیشنهاد تابعیت این کشور را رد کرده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه