اخبار داغ

توافق مدافع تیم ملی با مدیرعامل؛

نشست مدافع سرخ ها با درویش/ کنعانی زادگان: یک سال دیگر قرارداد داشتم

نشست مدافع سرخ ها با درویش/ کنعانی زادگان: یک سال دیگر قرارداد داشتم
مدافع پرسپولیس گفت: شایعات درباره من درست نیست و یک سال دیگر قرارداد دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، امروز چهارشنبه با حضور در باشگاه جلسه‌ خوبی را با مدیرعامل برگزار کرد.

طی روزهای گذشته شایعاتی در ارتباط با محمدحسین کنعانی‌زادگان منتشر شده بود که با حضور امروز وی در باشگاه، خط بطلان روی آنها کشیده شد.

وی با حضور در باشگاه در جلسه مشترکی با رضا درویش و افشین پیروانی شرکت کرد تا ضمن پایان یافتن شایعات با توجه به در پیش بودن شروع تمرینات، درباره شرایط تیم و فصل جدید نیز گفتگو داشته باشند.

کنعانی‌زادگان: شایعات درست نیست؛ یک سال دیگر قرارداد دارم

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع سرخ ها پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آمدم خانه خودم و صحبت کردم و هیچ خبری نبود.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود درخواست افزایش قراردادش را داده با نشان دادن انگشت جوهری خود گفت: این حرف‌ها اصلاً درست نیست و ما مشکلی نداشتیم. ما با باشگاه قرارداد داشتیم و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. من همیشه گفتم اولین جایی‌ که می‌روم، پرسپولیس است و قول می‌دهم که امسال یک تیم خوب و قدرتمند داشته باشیم و صد درصد دوباره قهرمان می‌شویم.

کنعانی‌زادگان درباره پیشنهادات خود و همچنین جدایی ترابی، اسماعیلی‌فر و بیرانوند از پرسپولیس تأکید کرد: من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم. هر کسی در مورد خودش حرف می‌زند. من همین امسال هم از تیم‌های عربی و تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم. می‌دانم در این وضعیت نباید هواداران را رها کرد. خدا را شکر الان اینجا هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا یک ساله قرارداد خود را تمدید کردید؟ گفت: من قرارداد دارم و نمی‌دانم چرا این حرف را می‌زنید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شروع تمرینات این تیم و اینکه آیا همه بازیکنان در تمرین حاضر خواهند شد، توضیح داد: من خبر ندارم و فقط می‌دانم که شنبه باید سر تمرین بروم و برای لیگ و جام حذفی، لیگ و جام نخبگان آماده شویم.

کنعانی‌زادگان راجع به شکایت مدیر برنامه‌های سابق خود و اینکه آیا این مشکل حل شده، اظهار کرد: یکسری اتفاقات به هر حال از قبل افتاده و اسم کسی را نمی‌خواهم بیاورم که بزرگ شوند. همانطور که گفتم به خاطر باشگاه و هواداران جانم را می‌دهم و هیچ‌وقت گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم.

وی درباره همکاری با خوان کارلوس گاریدو نیز تصریح کرد: من دیداری با او نداشتم و شنبه اولین تمرین است. نام پرسپولیس بزرگ است و هر کسی می‌آید باید زیر این پرچم هر چه دارد بگذارد. هر کسی هم یک روز می‌آید و می‌رود؛ قبل از ما هم بازیکنان بزرگی بودند و این فقط نام پرسپولیس است که می‌ماند. من هم تا زمانی که بتوانم در این تیم می‌مانم. در اینجا یک تشکر هم از مدیریت باشگاه می‌کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه