اخبار داغ

حکم پرونده بیرانوند به سود ماست؛

درویش: قلی‌زاده در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند/ ترابی گفت 35 میلیارد نصف پیشنهاد تراکتور هم نیست!

درویش: قلی‌زاده در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند/ ترابی گفت 35 میلیارد نصف پیشنهاد تراکتور هم نیست!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی ترابی از تیم ما رفت و ما تا ۳۵ میلیارد پیشنهاد دادیم که گفت این نصف پولی که به من می‌دهند نیست. 

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون از دست رفتن سعید لیموچی و پیوستن او به سپاهان اصفهان اظهار داشت: دیدم آقای رجاییان گفتند که پرسپولیس اولین درخواست‌کننده برای مهدی لیموچی بود و بیشترین قیمت را هم ما داده بودیم اما نمی‌دانم در ۴۸ ساعت چه اتفاقی رخ داد که این انتقال انجام نشد. عرضم این است که اگر این سقف بودجه هر سال افزایش پیدا کند، تیم‌های خصوصی می‌توانند به کارشان ادامه بدهند؟

وی در ادامه بیان داشت: به هر کدام از بازیکنانی که رفتند ۱۰-۱۵ یا ۲۰ میلیارد می‌دادیم در پرسپولیس می‌ماندند. جای تعجب دارد و حتما بالاتر از سقف برای آنها هزینه کردند. برای من جای تعجب دارد که یک تیم برای دو بازیکن ۱۱۵ میلیارد تومان داده است. تیمی که برای یک بازیکن جا نداشتند چطور می‌تواند آنها را فسخ کند؟ باشگاهی که بازیکنی که ما می‌خواستیم را جذب کرد. طبیعتا آنها مبلغ بهتری دادند که رفتند. اگر قرار است عدالت برقرار شود، حداقل یک بار برقرار شود. در جلسه گفتند که امکان افزایش سقف وجود ندارد و گفتند اگر قرار است افزایش پیدا کند، برای فصل آینده است. من هم گفتم لطفا به جای افزایش، ۳۰ درصد کاهش بدهید.

درویش درباره جذب علی قلی‌زاده عنوان داشت: گفتیم برای جذب ایشان آماده مذاکره هستیم و عدد ندادیم. اینکه شما عدد بدهید غیر حرفه‌ای است مگر آنکه شما بخواهید بازار را خراب کنید. البته آقای قلی‌زاده صراحتا گفتند اگر قرار باشد در ایران بازی کنند، فقط برای پرسپولیس بازی خواهند کرد. بعضی‌ها برای اینکه کار ما را خراب کنند، این کارها را می‌کنند. شما فرض کنید اصلا آن باشگاه بتواند جذب کند، با این سقف چگونه می‌توانند ۱.۵ میلیون دلار به باشگاهش بدهند و دستمزد خود او را هم پرداخت کنند؟

وی راجع به مذاکرات برای حفظ مهدی ترابی تصریح داشت: بازیکنی از تیم ما رفت و ما تا ۳۵ میلیارد پیشنهاد دادیم و گفت این نصف پولی که به من می‌دهند نیست. این آخرین پیشنهادی است که ما به مهدی ترابی دادیم و گفت ۳۵ میلیارد به نصف قرارداد تیم دیگر هم نمی‌رسد. مهدی ترابی کسی است که همه به صداقتش ایمان دارند. چطور میخواهند با این وجود سقف را رعایت کنند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد نتیجه پرونده فسخ قرارداد علی‌رضا بیرانوند به فوتبال برتر گفت: کمیته تعیین وضعیت هنوز نتیجه رسیدگی را اعلام نکرده است. هر بازیکنی می‌تواند قراردادش را فسخ کند اما اینکه کمیته تعیین وضعیت چه حکمی می‌دهد، این مهم است. قانون میگوید اگر شما یکی از اجزای قرارداد را انجام ندهید، باعث فسخ می‌شود اما خوشبختانه در این قرارداد سر سوزنی ایراد وجود ندارد و ما قبل از زمان مقرر، به تعهدات عمل کردیم.

وی در این رابطه تأکید داشت: ما یک بند را باید اصلاح میکردیم چون در قرارداد او ۲۰ میلیون تومان بیشتر از حد مقرر دستمزد وجود داشت. ما هم این الحاقیه را اضافه کردیم که اگر ۱۵ روز بعد از پایان فصل، با او فسخ نکردیم، مجاز   به فسخ قرارداد است. ما هم قبل از این تاریخ تمام پولش را تمام و کمال پرداخت کردیم.  ما بدون اینکه یک ریال از مطالبات  او باقی بماند، به تعهداتمان عمل کردیم.

درویش نهایتاً در این خصوص که اگر بیرو با لباس تراکتور بازی کند او به وعده‌اش عمل می‌کند یا نه، گفت: این را از مسئولان قضایی بپرسید. صددرصد من قول دادم و با شناختی که از کمیته تعیین وضعیت دارم، یقین دارم حکم به سود ماست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه