اخبار داغ

حاجی‌صادقی:

امیدواریم تحول‌آفرینی در روابط عمومی سپاه تداوم یابد

امیدواریم تحول‌آفرینی در روابط عمومی سپاه تداوم یابد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر تداوم مسیر تحول‌آفرینی در روابط عمومی سپاه، گفت: پاسخگویی و اطلاع‌رسانی ما باید در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس باشد، مراقب خبرسازی‌های دشمنان باشیم و بصیرت‌افزایی را مأموریت خود بدانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در آیین معارفه معاون جدید روابط عمومی سپاه و رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به ایام عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: نام دو مرکز و مجموعه‌ای که امروز مسئولانشان تکریم و معرفی می‌شوند، با این ایام بسیار تناسب دارد، چون کاری حسینی و زینبی انجام می‌دهند. از مواردی که باید در این ایام بیشتر به آن توجه کنیم، شناخت و بصیرت نسبت به نهضت حسینی در ابعاد مختلف است و در این مسیر، انتشار پیام‌های واقعه عاشورا وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: دفاع مقدس نشئت‌گرفته از مکتب عاشوراست و آغازی بی‌پایان دارد؛ تا زمانی که دشمن و احتمال تعرض و حمله‌ او وجود دارد، دفاع هم لازم است و دفاع تا زمانی که در راه خدا باشد، مقدس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: دشمنان در سکوت خبری برای استثمار و سلطه بر جوامع تلاش می‌کنند. امروز دنیای اسلام بر اثر بی‌خبری، بی‌اطلاعی و بی‌بصیرتی، گرفتار رنج و لغزش‌هایی شده است. نباید اجازه دهیم فرهنگ و گفتمان شهادت‌طلبی، و تفکر و فرهنگ حسینی و عاشورایی فراموش شود؛ مجموعه روابط عمومی سپاه و رسانه‌ها در این راستا نقش اساسی دارند.

حاجی‌صادقی گفت: بعد از ولایت، هیچ مجموعه‌ای مانند سپاه سنگرنشین خط مقدم نیست. بنابراین پاسخگویی و اطلاع‌رسانی ما باید در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس باشد. مراقب خبرسازی‌های دشمنان باشیم و دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی در بسیج و سپاه نیز بصیرت‌افزایی را مأموریت خود بدانند.

وی همچنین با تقدیر از اقدامات سردار شریف و سردار نائینی، اظهار کرد: سردار شریف در طول 18 سال فعالیت خود در مقام روابط عمومی کل سپاه اقدامات شایسته و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام داد که شایسته تقدیر است. سردار نائینی هم منشا تحولات بسیار مثبتی بوده‌ است و امیدواریم این مسیر تحول‌آفرینی را در روابط عمومی سپاه نیز ادامه دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه