اخبار داغ

آغاز مسابقات نمایندگان ایران در بازیهای 2024؛

بازیهای المپیک پاریس| فلاح برای مشخص شدن رنک و حریفش دست به کمان شد/ تاریخ‌سازی مبینا

بازیهای المپیک پاریس| فلاح برای مشخص شدن رنک و حریفش دست به کمان شد/ تاریخ‌سازی مبینا
تنها نماینده تیراندازی با کمان کشورمان در مرحله رتبه‌بندی رنکینگ در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبینا فلاح تنها نماینده تیراندازی با کمان زنان کشورمان که اولین حضور خود در المپیک را تجربه می‌کند؛ پیش از افتتاح رسمی بازیها در مقابل حریفان خود دست به کمان خواهد شد.

دیدار امروز بمنظور تعیین رنکینگ ورزشکاران المپیکی تیروکمان یک روز قبل از افتتاح رسمی بازیهای پاریس ۲۰۲۴ انجام می‌شود و مبینا فلاح برای مشخص شدن رنک و  حریفش به مصاف حریفان رفت.

در فاصله یک روز به آغاز رسمی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مرحله رتبه‌بندی رنکینگ رقابت‌های تیراندازی با کمان ریکرو در ورزشگاه اینولید شهر پاریس، امروز(پنجشنبه) برگزار شد و مبینا فلاح در یک رقابت فشرده سه ساعته در میان ۶۴ ورزشکار در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد.

فلاح در رقابت‌های امروز پس از ۷۲ تیر موفق به کسب ۶۵۲ امتیاز و جایگاه بیست و هشتمی شد که بهترین رتبه ورزشکاران کشورمان در بخش زنان و مردان در ادوار المپیک است.

فلاح در شرایطی در جایگاه بیست و هشتم مرحله رتبه بندی رنکینگ قرار گرفت که پیش از این بهترین نتیجه تاریخ تیراندازی را میلاد وزیری کسب کرده بود که در المپیک ۲۰۱۲ لندن در جایگاه سی و نهم قرار گرفته بود و بهترین نتیجه بانوان را نیز زهرا نعمتی در المپیک ۲۰۱۶ ریو با کسب جایگاه چهل و نهمی به دست آورده بود.

بر این اساس مبینا فلاح در جدول اصلی مسابقات در هفته آینده در نخستین دیدار خود به مصاف “نگویت دتا” از ویتنام خواهد رفت که در رقابت‌های رتبه سی و هفتم را به دست آورده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه