اخبار داغ

در آستانه آغاز رسمی بازیها؛

بازیهای المپیک پاریس| لاین ویژه تردد خودروهای المپیک افتتاح شد/ رودخانه سن در انتظار افتتاحیه

بازیهای المپیک پاریس| لاین ویژه تردد خودروهای المپیک افتتاح شد/ رودخانه سن در انتظار افتتاحیه
لاین ویژه تردد خودروهای مختص به بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کلیه محورهای منتهی به دهکده ورزشکاران و اماکن برگزاری مسابقات افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شهرداری این شهر لاین ویژه ای را مختص خودروهایی که جابجایی ورزشکاران، کادر فنی، کادر سرپرستی، خبرنگاران و داوران بر عهده دارند، افتتاح کرد و به بهره برداری رساند.

با توجه به هجوم هواداران و توریست ها به شهر پاریس جهت تماشای مسابقات و تشویق ورزشکاران کشورشان از یک طرف و از طرف دیگر وضع تدابیر شدید امنیتی در این شهر، ترافیک سنگینی را بوجود آورده که میزبان مطابق با استانداردهای میزبانی بازیهای المپیک اقدام به راه اندازی این لاین در بزرگراه ها و خیابانها کرد تا اعضای خانواده المپیک در کمترین زمان ممکن بتوانند به دهکده و ورزشگاه ها دسترسی پیدا کنند.

رودخانه سن در انتظار افتتاحیه

شمارش معکوس برای برگزاری مراسم افتتاحیه پاریس 2024 آغاز شده و ورزشکاران 206 کشور جهان در حال ورود به دهکده بازیها هستند تا ساعت 19:30 دقیقه عصر روز جمعه پنجم مرداد ماه به وقت محلی (اختلاف ساعت با تهران یک ساعت و 30 دقیقه) اینبار خارج از استادیوم و در امتداد رود سن رژه رفته و برگ دیگری از تاریخ المپیک نوین را رقم بزنند.

مراسم از پل آستر لیتز شهر زیبای پاریس آغاز و بیش از 100 قایق مسئولیت رژه ورزشکاران در مسیر رود را بر عهده خواهند داشت و کاروان های بزرگ قایق های خودشان را خواهند داشت و کاروان های کوچک در قایق های مشترک وارد مسیر رودخانه سن می شوند تا صدها هزار بیننده و مقامات 120 کشور جهان از نزدیک و میلیون ها نفراز پای تلویزیون شاهد این مراسم باشکوه باشند جایی که قرار است از پنجم مرداد ماه 10714 ورزشکار زن و مرد از 207 کشور جهان تا 21 مردادماه به مصاف هم بروند.

در این آوردگاه کاروان ورزشی کشورمان با نام خادم الرضا(ع) و با شعار صلح برای کودکان با 40 ورزشکار در رشته های شمشیر بازی،تیراندازی،تیراندازی با کمان، ژیمناستیک، تنیس روی میز، قایقرانی، شنا، دوومیدانی، دوچرخه سواری،سنگ نوردی، تکواندو،و زنه برداری و کشتی به مصاف رقبای خود می رود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه