اخبار داغ

برای تک‌تک حواشی جواب داریم؛

آذربایجانی: در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم/ حرف اصلی را در لیگ نخبگان می‌زنیم

آذربایجانی: در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم/ حرف اصلی را در لیگ نخبگان می‌زنیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: برای تک‌تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی آذربایجانی شامگاه پنج‌شنبه با اشاره به مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، افزود: امیدوارم بتوانیم آنچه را که خواسته هواداران و حق تیم است، در زمین بازی محقق کنیم اما هواداران و همه کسانی‌ که نگران تیم هستند، بدانند شبانه‌روزی برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم اتفاق‌های خوبی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: ۲ دیدار سخت در مسابقات پلی آف باشگاه‌های آسیا پیش‌رو داریم و امیدوارم با پیروزی در این بازی‌ها به لیگ نُخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

وی با اشاره به تمرین‌های آمادگی تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه، ادامه داد: خوشبختانه با وجود فرصت کمی که داشتیم، تمرین‌های خوبی در جریان است و بازیکنان تیم در حال رسیدن به سطح آمادگی لازم هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: سهمیه هفت بازیکن لیگ برتری ما با بازیکنانی که جذب کردیم تکمیل شد و کادر فنی اکنون به شدت مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستند و هر پیشنهادی به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آذربایجانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر بازیکنان داخلی با تلاش کادر فنی به نتایج خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را هم اکنون و هم در نیم‌فصل دوم در جذب بازیکنان خارجی داشته باشیم، اتفاق‌های خوبی برای سپاهان رقم خواهد خورد.

وی در مورد نگرانی‌های هواداران سپاهان نیز گفت: نگرانی و دغدغه‌های هواداران به ما منتقل می‌شود و از آن آگاه هستیم اما هواداران بدانند که ما لحظه‌ای درنگ نداریم چراکه برای ما ثانیه‌ها اهمیت دارد و باید در لحظه‌ها عمل کنیم.

وی اضافه کرد: همانگونه که در جذب بازیکنان داخلی لحظه‌ها را درک کردیم در جذب بازیکنان خارجی نیز همین درک را داریم و تلاش می‌کنیم آن دوران باشکوه و نه‌چندان دوری که سپاهان داشت و اتفاق‌های خوبی که بازیکنان خارجی سپاهان رقم زدند را تکرار کنیم؛ هرچند که کار سختی در پیش داریم.

وی یادآور شد: هواداران سرمایه‌های اصلی سپاهان هستند؛ لطف می‌کنند و به من پیام می‌دهند و تک‌تک این پیام‌ها را من خودم شخصا می‌خوانم و مواردی که برای تیم مفید به نظر برسند را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ ارتباط با هواداران راه خوبی است و این‌طور نیست که ما نسبت به نگرانی‌های هواداران بی‌تفاوت باشیم.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط سایر تیم‌ها، اظهار داشت: ما برای تک‌تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم و تمام تمرکزمان را بر این بگذاریم که تیم خوبی ببندیم و اجازه ندهیم اتفاق‌های ناخوشایندی برای تیم رخ بدهد.

«آذربایجانی» در ارتباط با بازی پلی‌آف سپاهان با «شباب الاهلی» تاکید کرد: تمام کادر مدیریتی، فنی و همه افراد باشگاه در تلاش هستند تا بتوانیم الزامات برگزاری این مسابقه را به بهترین نحو مهیا کنیم و خوشبختانه همه کارها در وقت خود در حال انجام است و آنچه که دیده می‌شود، حاصل تلاشی است که صورت گرفته و کار ساده‌ای هم نبوده و به نظرم باید منتظر ماند تا نتیجه این تلاش‌ها را در مسابقه ببینیم.

وی ادامه داد: ۲ مسابقه سخت برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا پیش‌رو داریم و امیدواریم که بتوانیم این مسابقه‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه