اخبار داغ

به مدت یک سال دیگر؛

گئورگی سرخ ماند/ گولسیانی: قول می‌دهم برای موفقیت بجنگیم


گئورگی سرخ ماند/ گولسیانی: قول می‌دهم برای موفقیت بجنگیم
مدافع گرجستانی پرسپولیس قراردادش با سرخ ها را یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرارداد گئورگی گولسیانی، مدافع ملی‌پوش گرجستانی تیم پرسپولیس، یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
بدین ترتیب این مدافع گرجستانی در فصل آینده نیز پیراهن سرخ ها را بر تن خواهد کرد.

گولیسانی: به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم برای موفقیت بجنگیم
گئورگی گولسیانی مدافع کرجستانی پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با سرخ ها اظهار داشت:  با افتخار با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردم. می‌دانید که چقدر این تیم را دوست دارم و می‌دانم هواداران هم حامی من هستند. همه می‌دانند وقتی قولی بدهم، پای آن خواهم ماند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره گاریدو سرمربی جدید سرخ ها بیان کرد: دیروز با گاریدو سرمربی تیم صحبت کردم اما تمرینی با او نداشتم. صحبت‌هایمان در حد معرفی‌های اولیه بود اما امیدوارم او در کار حرفه‌ای خودش موفق باشند، چون مربی باسابقه و مشهوری است. با فلسفه‌ای که گاریدو دارد، مطمئنم موفق می‌شود و بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم. طی روزهای آینده در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم.
وی درباره رقابت با کنعانی و پورعلی گنجی در خط دفاعی پرسپولیس گفت: رقابت خیلی سختی با محمدحسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در خط دفاع این تیم در فصل گذشته وجود داشت. موفقیت‌های ما نشان می‌دهد که رقابت در خط دفاعی چقدر خوب بوده و با این روند مشکلی ندارم. برای پورعلی‌گنجی خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم که قرارداد جدید بست. برگشت او آسان نبود، چون مصدومیت شدیدی داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه