اخبار داغ

نتایج روز ششم کاروان ایران؛

بازی‌های المپیک پاریس| پایان‌کار و حذف مبینا فلاح با شکست مقابل رقیب ترکیه‌ای

بازی‌های المپیک پاریس| پایان‌کار و حذف مبینا فلاح با شکست مقابل رقیب ترکیه‌ای
در ششمین روز بازی‌های المپیک پاریس، نماینده کاروان در یک رشته به مصاف رقیبان رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در ششمین روز بازی‌های المپیک 2024 پاریس، نماینده ایران در رشته تیراندازی با کمان به میدان رفت. 

دوچرخه سواری؛ آنالیز مسیر مسابقه جاده المپیک توسط سرمربی بلژیکی تیم ملی

جاناتان ویگنز سرمربی بلژیکی تیم ملی دوچرخه سواری جاده ایران روز گذشته به اعضای تیم ملی در پاریس ملحق شد و ضمن آغاز کار با علی لبیب رکابزن کشورمان در المپیک،

با اسدی و محمود وفایی رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه جاناتان ویگنز سرمربی بلژیکی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده کشورمان امروز به همراه رسول اسدی و محمود وفایی رییس و مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مسیر مسابقه استقامت جاده المپیک پاریس حضور پیدا کرد و پروفایل مسیر رقابت نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان را مورد آنالیز و برنامه ریزی دقیق قرار داد.

علی لبیب هم امروز در مسیر مسابقه زیر نظر ویگنز تمرین کرد.

تیر و کمان؛ حذف مبینا فلاح از المپیک پاریس با شکست مقابل تیرانداز ترکیه‌ای

مبینا فلاح تنها نماینده ایران در این روز بود که قرار بود شب گذشته در ماده ریکرو با حریف ویتنامی خود مسابقه دهد اما به دلیل توفان و شرایط بد آب و هوایی این مسابقه 24 ساعت به تعویق افتاد. 

مبینا فلاح، کمان‌دار کشورمان در مرحله یک سی‌ودوم نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف رقیبی از ویتنام رفت که مقابل وی با نتیجه ۵ بر ۵، به تساوی رسید و به تیر طلایی رفت که در این دوئل، با امتیاز ۱۰ مقابل ۹ به مرحله بعد و جمع ۳۲ تیرانداز برتر المپیک رسید.

کمان‌دار کشورمان پس از صعود از مرحله اول حذفی برای نخستین بار توسط یک المپین ایرانی، به مصاف رقیبی از ترکیه با رنکینگ ۵ جهان رفت که در این رقابت با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و از ادامه بازی‌های المپیک کنار رفت.

برگزاری گرامیداشت شهید هنیه در پاریس

در این مراسم که با همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس و کمیته ملی المپیک برگزار شد، جمعی از مسئولان ورزش کشور، روئسای فدراسیون‌های حاضر در المپیک ۲۰۲۴، تیم رسانه‌ای حاضر در المپیک و ایرانیان ساکن پاریس حضور داشتند.
 
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، علی سرلک رئیس کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با برشمردن خصوصیات اخلاقی اسماعیل هنیه بر تداوم مبارزه جنبش حماس تاکید کرد و گفت: هر چند رژیم صهیونیستی تصور می‌کند که با شهادت اسماعیل هنیه روند مبارزه جنبش حماس کند خواهد شد، اما واقعیت این است که با این خون‌های ریخته شده جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم کودک‌کش نه تنها تقویت خواهد شد، بلکه قوی‌تر از گذشته تا نابودی صهیونیست‌ها پیش خواهد رفت. 
 
محمد امین‌نژاد سفیر ایران در پاریس، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی، نصرالله سجادی، غلامرضا نوروزی، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از جمله حاضران در این مراسم بودند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه