اخبار داغ

در نشست بازی پلی‌آف؛

مورایس: نمی‌دانم چرا این بازی VAR ندارد/ کریمی: بازی جذابی با شباب‌الاهلی خواهیم داشت

مورایس: نمی‌دانم چرا این بازی VAR ندارد/ کریمی: بازی جذابی با شباب‌الاهلی خواهیم داشت
سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری قبل از بازی با شباب‌الاهلی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شباب‌الاهلی امارات در چارچوب بازی پلی‌آف مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، فردا عصر در استادیوم نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

مورایس: نمی‌دانم چرا این بازی VAR ندارد

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان ایران - شباب الاهلی امارات در دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا و قبل از اینکه بخواهم صحبت‌هایم را شروع کنم بابت تأخیرم باید از همه عذرخواهی کنم. جایی که من زندگی می‌کنم از در خانه که خارج می‌شوید یک خیابان یکطرفه است و در میانه مسیر متأسفانه تصادف رخ داده و خیابان بسته بود. همچنین به دلیل یکطرفه بودن خیابان امکان دور زدن و تغییر مسیر نداشتیم. به همین دلیل با تأخیر آمدم و به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم. امروز بابت حضور خیلی زیاد اصحاب رسانه خیلی خوشحال هستم. این موضوع نشان می‌دهد این بازی چقدر حائز اهمیت است و یک خبر خوب برای فوتبال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به بازی تیمش مقابل شباب الاهلی خاطر نشان کرد: واقعاً چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم. اطلاعات زیادی از تیم رقیب در دسترس ما نیست. تنها چیزی که می‌دانم سردار آزمون به تیم شباب الاهلی اضافه شده است، ولی در دیدارهای دوستانه این تیم حضور نداشته است. اصلاً نمی‌دانم در بازی حضور دارد یا خیر. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تمام تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

مورایس ادامه داد: فقط به صورت خیلی کنجکاوانه بخواهم بگویم به خاطر قوانین فوتبال ایران هزینه ای که تیم شباب الاهلی بابت جذب سردار آزمون پرداخت کرده است، به اندازه بودجه یک باشگاه ایرانی باشد! این چیزی نیست که بگویم تغییری ایجاد می‌کند. خیر، چون می‌دانم کیفیت فوتبال و بازیکنان ایرانی چقدر بالاست.

وی درباره شناختش از پائولو سوزا سرمربی شباب الاهلی تصریح کرد: وقتی من به‌عنوان سرمربی تیم‌های پایه بنفیکا انتخاب شدم، ایشان همچنان در بنفیکا فوتبال بازی می‌کرد.  ما سال‌های زیادی کنار همدیگر بودیم و با هم صمیمی شدیم. از آن سال تا امروز خیلی زیاد با هم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: یادم هست اولین ضیافت و شامی که در بنفیکا خوردیم به افتخار اولین بازی ایشان در تیم ملی پرتغال بود. اینها را گفتم که بدانید به دلیل رابطه بین من و ایشان، بازی جذابی خواهد بود.  به خاطر ارتباطی که با پائولو سوزا دارم واقعاً برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. پس کمی نمک این بازی به دلیل همین رابطه بیشتر است.

مورایس با اشاره به هواداران سپاهان، گفت: واقعاً از آنها ممنونم، ممنونم و ممنونم، چرا که یک بازی خوب دیگر را با حضور آنها در نقش جهان باید تجربه کنیم.

وی با اشاره به کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت بازی‌هایی که در پیش رو دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم. آرزو می‌کنم بازی خوبی را میان سپاهان و الشباب الاهلی شاهد باشیم و داور بتواند بازی را به خوبی قضاوت کند. این را هم  باید بگویم که چون قبلاً در کره جنوبی کار کردم، با داورانی که از این کشور می‌آیند آشنایی دارم. البته امیدوار بودم این بازی کمک داور ویدیویی هم داشته باشد که متأسفانه در این بازی نداریم. شرایط ورزشگاه برای داشتن کمک داور ویدیویی فراهم است. با اینکه می‌توانیم کمک داور ویدیویی داشته باشیم، ولی در این بازی استفاده نمی‌کنیم.

مورایس با یادآوری موضوع عدالت در فوتبال تصریح کرد: از لحاظ ارزش‌ها، هر چیزی که بتواند عدالت بیاورد و عدالت در هر مسئله‌ای برقرار شود، دارای اهمیت است. اینکه بتوانیم وسیله‌ای بیاوریم که عدالت بیشتری داشته باشیم، این موضوع فکر می‌کنم خیلی مهم است. می‌دانیم حداقل چیزهایی که قرار است ببینیم، می‌توانیم به آن حداقل اعتماد کنیم، چون که در دنیا برای همه باید عدالت برقرار شود. پس برای بازی فردا برویم و ببینم که چه اتفاقاتی قرار است در آن رخ بدهد.

کریمی: بازی جذابی با شباب‌الاهلی خواهیم داشت

حمد کریمی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات در دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بعد از مدت‌ها دوباره شروع رقابت‌های فوتبال در آسیا را داریم و برای ما بازیکنان خوشحال‌کننده است. فردا بازی جذابی داریم اما طبق گفته سرمربی تیم شناختی از حریف نداریم.

وی در ادامه افزود: ما قدرت تیمی‌مان را در بازی آخر فصل گذشته (در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا) برابر الهلال عربستان نشان دادیم. البته چند بازیکن باتجربه را از دست دادیم و نفرات جوان اضافه شدند و انگیزه لازم را برای بردن بازی فردا داریم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حمایت‌های هواداران در فصل گذشته گفت: از هواداران سپاهان می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند و قدرت لازم را به ما بدهند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم. مثل بازی با الهلال که طرحی زیبا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اجرا کردند، حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود و با حضور آنها می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای به بازیکنان جوان سپاهان دارد، خاطرنشان کرد: لازم نیست اینجا بگویم و بهتر است در رختکن و در حالت خصوصی بین ما بازیکنان باشد. لازم نیست صحبت‌ها در رسانه‌ها بازگو شود. درست است اینها جوان هستند، ولی سال گذشته در تیم‌های‌شان حداکثر بازی‌ها را انجام دادند. بازی‌های لیگ نخبگان آسیا متفاوت است و با وجود اینکه بازیکنان باتجربه‌ای از دست دادیم، اما نفراتی داریم که تجربه زیادی دارند و به جوان‌ها کمک می‌کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه