اخبار داغ

مشاور وزیر دفاع در امور پدافند هوایی:

سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار تعیین‌کننده ایفا کرد

سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار تعیین‌کننده ایفا کرد
امیر سرتیپ «صادق‌نژاد» با بیان اینکه سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار تعیین‌کننده و راهبردی ایفا کرد، گفت: کارکنان جان‌برکف این سایت راداری، آگاهانه به سمت شهادت رفتند.

به گزارش خبزنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ «احمد صادق‌نژاد» مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور پدافند هوایی، در یادواره شهدای سوباشی که امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: نقش سایت رادار سوباشی در دوران دفاع مقدس بسیار تعیین‌کننده و راهبردی بود.

امیر سرتیپ صادق‌نژاد به تلاش و دانش بالای متخصصان سایت سوباشی در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: سایت سوباشی وضعیت ۱۵ استان را در دوران دفاع مقدس اعلام می‌کرد و ۸۰ درصد کنترل وضعیت کشور توسط این سایت بود.

مشاور وزیر دفاع در امور پدافند هوایی افزود: کارکنان جان‌برکف سایت رادار سوباشی با چشمی باز و آگاهانه به سمت شهادت رفتند و شهدایی همچون شهید «دستنبو» در اوج بحران و نگرانی و حملات دشمن بعثی، با چهره‌ای خندان به رزمندگان دلاور ایرانی روحیه می‌داد.

امیر صادق‌نژاد یادآور شد: نیروی هوایی عراق با پشتیبانی جنگنده‌های میگ ۲۵، میراژ، آواکس و کمک‌های مالی کشور‌های عربی نتوانست حریف دلاورمندان ایرانی در جنگ تحمیلی شود و پدافند هوایی ارتش و بالگرد‌های هوانیروز، دشمن را زمین‌گیر کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه