اخبار داغ

سپاهان یک - شباب‌الاهلی 4؛

لیگ نخبگان آسیا| شکست سپاهان در پلی‌آف خانگی؛ آزمون زهرش را به تیم سابق ریخت!

لیگ نخبگان آسیا| شکست سپاهان در پلی‌آف خانگی؛ آزمون زهرش را به تیم سابق ریخت!
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست مقابل شباب‌الاهلی امارات، به مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا راه نیافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند و در نهایت سپاهان 3 بر یک باخت. 

محمدمهدی محبی در دقیقه 44 این مسابقه با شوتی از راه دور برای طلایی‌پوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم تلاش‌های نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه ادامه پیدا کرد. سپیدپوشان تنها یک دقیقه بعد از ورود سردار آزمون به زمین توسط این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و کار را به تساوی کشیده شد.

در وقت اول اضافی روی اشتباه وحدت هناهوف و پیام نیازمند، دروازه سپاهان به سادگی فروریخت و در نیمه دوم نیز شباب‌الاهلی با گل سوم و چهارم به سپاهان، آب سردی بر پیکر نیمه‌جان اصفهانی‌ها پاشید تا شب پرشور هواداران طلایی به یک شب تلخ و ناکام تبدیل شود.

با این نتیجه شباب‌الاهلی امارات به‌عنوان تیم برنده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا راه یافت و سپاهان نیز از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. سپاهانی‌ها در این بازی از بازیکنان جدید خود مانند حزباوی، محبی، لیموچی، حنانوف و گودرزی برخوردار بودند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه