اخبار داغ

سردار نقدی:

خون بچه‌های غزه ریشه رژیم صهیونیستی را خشکانده است

خون بچه‌های غزه ریشه رژیم صهیونیستی را خشکانده است
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه رژیم‌صهیونیستی را خشکانده، گفت: داغ کشتار مردم غزه جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی جبران نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی در یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر با بیان اینکه  خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه رژیم‌صهیونیستی را خشکانده، گفت: داغ کشتار مردم غزه جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی جبران نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی کار صهیونیست‌ها تمام است و جریان بیداری امتداد پیدا می‌کند تا بزودی شاهد باشیم کاخ ستمگران نابود می‌شود.

سردار نقدی با تاکید براینکه عمق جنایت صهیونیست­‌ها در غزه و بیرحمی و کشتار، افکار عمومی مردم جهان را به ستوه آورده، گفت: مردم هر روز خشمگین‌تر می‌شوند؛ صهیونیست‌ها بعد از طوفان‌الاقصی درس نگرفتند و شدت ظلم و جنایت را کم نکردند، اما بزودی ریشه خود را می‌سوزانند؛ خداوند متعال برای بیداری جامعه و آمادگی بیشتر به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده، اما آنها از این حقیقت غافل هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خطاب به جوانان با اشاره به لزوم فعالیت‌های منسجم گفت: جوان‌ها باید در آماده‌سازی خودشان تلاش کنند و همه باید در راه احقاق حق مطالبه‌گر باشیم.

سردار نقدی در پایان با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره و راه شهدا بیان کرد: شهدا بصورت واقعی زنده هستند و در همه جا نقش و حضور آنان را لمس می‌کنیم و می‌بینیم و به خانواده‌های شهدا مژده می‌دهیم خون بزودی کاخ ستمگران را فرو خواهد ریخت و پیروزی نهایی نزدیک است

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه