اخبار داغ

پرسپولیس یک - ذوب‌آهن یک؛

لیگ برتر فوتبال| پاگشای VAR و گاریدو با تساوی؛ تقسیم غنایم در زمین بی‌طرف!

لیگ برتر فوتبال| پاگشای VAR و گاریدو با تساوی؛ تقسیم غنایم در زمین بی‌طرف!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب دیداری از هفته نخست فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آلومینیوم به مصاف یک‌دیگر رفتند.

به‌دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی، این بازی در اراک برگزار شد و برای نخستین بار از ابتدای فصل، این بازی کمک‌داور ویدئویی هم داشت. ضمن این که شرایط ورزشگاه برای خبرنگاران و تماشاگران اصلاً مناسب نبود.

در ثانیه‌های ابتدایی نیمه نخست، دروازه خرید تازه‌وارد پرسپولیس یعنی الکسیک گوندوز به‌سادگی باز شد و ذوب‌آهن پیش افتاد اما سعید صادقی پیش از پایان نیمه، بازی را به تساوی کشاند.

پرسپولیس در نیمه دوم بارها روی دروازه گاندوها فشار آورد اما فشارها راه به جایی نبرد تا گاریدو اولین بازی فصل خود را با تساوی یک بر یک و تقسیم غنایم در زمین بی‌طرف آغاز کند.

پرسپولیس یک
گل: سعید صادقی 2 + 45

ذوب‌آهن یک
گل: مجید علیاری 1

ترکیب پرسپولیس: آلکسیس گندوز، فرشاد فرجی(۸۷-مرتضی پورعلی گنجی)، حسین کنعانی، ایوب العملود، وحید امیدی(۷۸-یعقوب براجعه)، مسعود ریگی(۷۸-محمد خدابنده‌لو)، سروش رفیعی، فرشاد احمد زاده، سعید صادقی(۵۹- اوستون ارونوف)، عیسی آل‌کثیر(۸۷-ابوالفضل بابایی) و علی علیپور.
ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، گریگول چابرادزه(۸۸-شایان مصلح)، امیرحسین جدی، کمال کامیابی نیا(۵۲-پویا مختاری)، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی(۸۰-مهدی ممی زاده)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه